piątek, 8 czerwca 2012

Smutek + Scenariusz

Smutno Mi i to Bardzo !! Szkoda , że Anonim Tak mnie potraktował :-( Jeżeli Komuś się jeszcze nie podobają moje scenariusze to piszcie , a ja przestanę pisać scenariusze !!! To jest tyle !!!
SCENARIUSZ 1...7
N- Chodźmy do szkoły!!!!
Si-Po co???
N- Trzeba się dowiedzieć jak zginęli nasi rodzice!!!
Ja- Ale ja Was powstrzymam!!!!
P- Zostaw nas Jasper!!!
F- Wujek???
Ja- Fabian!!! Jak miło cię widzieć!!!
F- Bez wzajemności!!!!!
N- TO TWÓJ WUJEK????
F-Niestety!!!
Ja- Czyli mam - Wybranych, Buntowników, Modnisie,Pajaca , mózgowca i  sportowca!!!
N- Amber masz pozwolenie!!!!!
A- Supeer !!!!!!!!!!
( Wali Jaspera po Twarzy szpilkami)
P- UCIEKAMY!!!!
( W SZKOLE)
(Wbiegają do szkoły)
J- Dziewczyny usiądźcie!!!!
D.A.-Co się stało???
N- Rufus  z pomocą Jaspera porwali - Mnie , Patricie  i  Amber!!!
D.A.- Ericku!!!!!!!
E.S- Słucham!!!
D.A. - Dziewczyny porwał Rufus i Jasper!!!!!
E.S.- Że co???
N- Tak!!!!
D.A.- Trzeba coś zrobić!!1!
E.S- Ale co??
N - Mam plan!!!!
( dzwoni)
N- Halo ??? Rufus???
R- Po pierwsze jesteśmy po imieniu??? A po drugie czego chcesz??
N- Po pierwsze co za różnica a po drugie chce się spotkać!!!
R- Ok!! Za 30 minut na polanie !
N- Będę!!!!
( polana)
R- Więc przyszłaś!!!
N- Tak!!
R- Czego chcesz??
N-Pytanie jest Czego TY od nas chcesz???
R- ŻYCIA WYBRANYCH!!!
N- Jak to????
R- Jeżeli Was zabiję , Będę wiedział wszystko , gdzie Kielich Ankh , Maska Anubisa , Jak odtworzyć eliksir!!!
N- Czyli jeżeli nas zabijesz to będziesz miał tą samą moc co my????
R- Dokładnie moja śliczna!!!
N- Dzięki!! Pa !!!
( z tyłu Sibuna Wali Rufusa)
E.S- Dzieci wy macie pomysły!!!!
D.A. - To dlatego wtedy znaleźliście kielich ankh  , Patricię???
F- Mniej więcej!!!
N- Szkoda ,że nam wtedy nie zaufaliście!!!
D.A- Czasu się nie cofnie!!!
P- Zabierzcie go stąd , A ja pójdę z Niną do domu!!!
F,J- Pójdę z Wami!!
N- OKEJ!!!! Tylko się nie pobijcie!!!
F- Haha bardzo śmieszne !!!
J- Tak !!!bardzo śmieszne !!!
( w domu)
( dzwoni telefon Niny)
N- Halo????
E.S- Nina!!! Rufus uciekł!!!!
N- CO???
E.S - Miejcie się na baczności!!!
( Rozłącza się)
N- Rufus uciekł!!!! ( mdleje)

Więc to mój scenariusz! Jestem zbyt zmartwiona aby dalej pisać Pozdrawiam - Marzena!!!

4 komentarze:

  1. NIEPRZJMUJ SIE TYM ANONIMKIEM PISZESZ SUPER SCENARIUSZE CZEKAM NA NASTEPNY

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio ciągle zgadzam się z Anonimkami i zgadzam się z tym powyżej. Ale z tym, co wtedy napisał, że..., och, już nie będę tego przypominała, już nie. Macie super scenariusze i nic tego nie zmieni. Czekamy na kolejne scenariuze od was ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzenko nie martw się ja i osoby powyżej uwielbiamy twoje scenariusze... i jestem pewna że nie my jedne więc nie warto się przejmować tym co inni mają złośliwego do powiedzenia bo zapewne zazdroszczą ci talentu pisarskiego!
    nie przejmuj się piszesz super scenariusze czekam na kolejny

    Fabina:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zajebisty scenariusz : )) Kiedy następna część ? Czekam niecierpliwie : **
    Pozdrawiam : Patrycja1998

    OdpowiedzUsuń