sobota, 2 czerwca 2012

sCENARIUSZ 6

N- (PŁACZE) Ja ... Jasper porwał Patricię  a za nią chce Fabiana!!!!!
F- Nino nie martw się  Mi ani Patricii Nic się nie stanie!!!!
N- mam taką nadzieje!!!!!
                                             ( strych)
P- Gdzie ja jestem ????
Ja - NA STRYCHU
P - A le przecież nas znajdą!!!
Ja - nie bo jesteśmy za szafą w ścianie!!!!
P - Dobra nie chce mi się z tobą gadać więc idę spać
                      Salon
N - Idę się położyć .
W- Dobra
                                       ( sen Niny)
P - Nino!!!
N - Patricia gdzie ty jesteś ????
P - Na strychu za szafą!!!
N - OK ZARAZ BĘDĘ!!! (Budzi się )
N - SIBUNA DO MNIE WSZYSCY BEZ WYJĄTKU NAWET TRUDY I VICTOR!!!!!!!!!!!
W - co się stało????
N - jak zasnęłam to przyśniła mi się Patricia i powiedziała: że jest na strychu za szafą!!!!!
V-Wybrana może mieć prorocze sny!!!
F- idziemy.
        Strych
Al - Ale za którą szafą ???
M - Nie wiem
Mi - a może za tą??
N- Chłopaki odsuńcie to!!!!
CH- OK!!!!
A- To dziura!!!
J - Brawo geniuszu!!!!
A - wiem jestem Mądra!!!
JO - PATRICIA
A- PATRICIA 
P - Joy? Amber? Wreszcie dzięki Nino!!!
N- Drobnostka
(WYCHODZĄ )
n - trzeba Trzymać się razem!!! więc tak ja idę do pokoju Fabiana . Patricia do Jeroma , a Amber do dziewczyn.
W- ok!!
P - To się przenosimy!!
T - Mick list do ciebie
Mi - DZIĘKI !!! Zobaczcie
 Dorwę Was każdego           
                                        R.Z.


                         

3 komentarze: