piątek, 1 czerwca 2012

scenariusz 5

 A- Co on chce???
N - nie wiem!!
( gabinet Victora)
N - Coś się stało??
V - Chciałem Was poinformować ,że panna Nina i panna Patricia to rodzeństwo.!!  A i pan fabian i Jerome to także rodzeństwo , a ja jestem dziadkiem panny Niny i panny Patricii.
N -Że co??????
P - Właśnie. Że co????
 F  i J -M y rodzeństwo????
N - a pan naszym dziadkiem????
V - Panie Ruuter wasze drzewo i Panno Martin wasze drzewo genealogiczne. ( Nina mdleje)
F - Ninaaaaa!!!!!!!
J- Szybko po Trudy!!!
                          Sofa na dole!!!
T - co się jej stało ???
P- Przeżyła szok!!!!
T - jaki??
P- Ja jestem jej siostrą !!!
F - a ja bratem Jeroma.
p- a i Victor jest Naszym dziadkiem
W- Co??????
P - też tak zareagowałam!!!!
(Nina się budzi)
T - Gwiazdki jutro nie idziecie do szkoły
W- ok !!!
 f - Nino jak się czujesz???
N -Dobrze ale idę się położyć to za dużo jak na jeden dzień . Do jutra
W- pa Nina!!!!               
               ( Następnego Dnia )
( Fabian siedzi na kanapie a na jego kolanach Nina)
J - Milo się na was patrzy :-)
N-Czego chcesz???
J - Ja ???Nic tylko za trzy dni są urodziny Patrycii i nie wiem co jej kupić!!!???
N - Naszyjnik
F - Ale stary musisz się postarać!!! MUSI BYĆ ŁADNE!!!
A - Hej co ma być  ładne??
J - Prezent dla Patricii
.A - No to musi być coś wyjątkowego!!!
( wchodzi Mara i Joy)
M- hej widzieliście Patricie po całą noc jej nie było!!!
JO - Martwie się o Nią!!!
(dzwoni telefon Niny)
N - Halo??
Ja - Witaj wybrana!!!
N - kim ty jesteś???
Ja - Ja??? Jasper!!
N - Czego chcesz???
Ja - Wybranego!!!Za twoją siostrę!!!!
N - (płacze) Zostaw Patricię !!!! A kto to wybrany???
Ja - Fabian !!!
N - CO?????? ( JASPER ROZŁĄCZA SIĘ)

dobra to piąty scenariusz mam do 9 scenariusza w zeszycie i troche przepisywania to jest  więc scenariusze będą się pojawiały co mniej więcej dwa dni bo nie nadążam a w wakacje częściej niż raz dziennie.
    POZDRAWIAM MaRzEnA





2 komentarze: