sobota, 23 czerwca 2012

scenariusz cz 14

daję następny


cz 14


A; co się stało?

F; Senkhara zabiła Ninę!

A; zrób coś!

F; (całuje Ninę)

N; co się stało?

W; nic!

w domu

do pokoju Niny i Amber wchodzi Sam

Sa; co u ciebie?

N; nic

Sa; bo Fabian się o ciebie martwi

N; o mnie to się zawsze martwi

Sa; ale ja martwię się o ciebie bardziej...

N;co ty...

Sam całuje Ninę

N(daje mu z liścia); SAM!

wybiega do Fabiana

F; co ci jest?

N; Sam mnie pocałował!

F; NINA!

N; to nie ja tylko on!

F; nie martw się już nie będę wam przeszkadzał..

N; co?

F; zrywam z tobą! a teraz wyjdź!

w pokoju Niny i Amber

A; co ci jest?!?!?

N; nie powiem bo i ty się odemnie odwrócisz!

A; ja?! w życiu!

N; ok! Sam mnie pocałował...

A; ale on chodzi z Kristine!

N; właśnie! ale nie to jest najgorsze...

A; co jeszcze?...

N; ...(płacze) .. Fabian ze mną zrewał!

A;(przytula Ninę).... CO!? już ja sobie z nim pogadam!

N; Amber nie....




ok




PAPA:)



Fabina:)

3 komentarze: