wtorek, 19 czerwca 2012

Scenariusz 24

hejka!
przed chwilą wstawiłam swój scenariusz a teraz wstawiam scenariusz Marzenki


W- Dlaczego???
 V- Wy nie wiecie???
W- czego/???
V- Że Jason mnie wskrzesił i wie jak mnie uśmiercić!!!
N- Że wskrzesił to wiemy , ale jak zabić to nie!!!
V- ( ta jasne) - ok!!! ( wychodzi)
N- Ok! Dzisiaj o północy!!!
A- Sibuna???
W- Sibuna!!!
( północ)
( jadalnia)
N- Wszyscy są???
F- Tak!!
P- pójść z Tobą???
N- Nie ! Sama pójdę!!!Idę....
(wchodzi do gabinetu Victora)
N- Mam cię dość!!!!
( wylewa eliksir)
V- Dlaczego???
N- Bo się ciągle czepiasz!!!!
V- Znika)
Si- Udało się??
N- Tak!!!
( płacze)
F - Nie martw się trzeba było to zrobić!!!!
( przytula płaczącą Ninę)
P- Do jutra!!!
W- Do jutra!!!
( Następnego dnia)
( Jadalnia)
A- Dziś Bal!!!!!!!
W- Oczywiście!!!
( sarkazm)
T- Bal ,Balem , ale trzeba coś zjeść!!!
Al- Mniam!!!
N- Trudy nie pogniewaj się , ale nie jestem teraz głodna !!!
T- Dobrze!!!
N- Pójdę na górę!!
( wychodzi)
A- Co jej???
( patrzy na Fabiana)
F- Nie wiem!!!!
P- Ja wiem!!!!
W- Co jej???
A- Właśnie co jej???
P- Wiecie co....... y. ..y... y...... m..... m... m........, .jest smutna bo musiała zabić naszego
dziadka!!!!!!!!!!!!!!!
F- Ale nie tylko..........

A to tak jakby 2 część !!!!!!!!!

PAPA:)



Fabina

4 komentarze: