poniedziałek, 11 czerwca 2012

POPIERAM PROTEST!

HEJKA!

TAK MARZENKO NIE MYLISZ SIĘ! JA RÓWNIEŻ SIĘ PRZYŁĄCZAM DO PROTESTU!
U MNIE NA BLOGU NIE BYŁO KOMENTARZY AŻ ZASTOSOWAŁAM STARY SPOSÓB CZYLI NP. 3 KOMENTARZE - NASTĘPNA NOTKA
I PODZIIAŁAŁO
NAPRAWDĘ DLA NAS WSZYSTKICH WAŻNE JEST BYŚCIE KOMENTOWALI BO TO DLA NAS INFORMACJA ŻE WAM SIE PODOBA


PROSZĘ O KOMENTOWANIE NASZYCH NOTEK!

JEŚLI POD MOIM OSTATNIM SCENARIUSZEM NIE POJAWI SIĘ CONAJMNIEJ 3 KOMENTARZE TO JA WSTRZYMUJĘ DODAWANIE SCENARIUSZY!


SORKA ZA SZANTAŻ ALE CHYBA INACZEJ WAS NIE ZMOTYWUJĘ!



papa:)


KLAUDIA

1 komentarz:

  1. Nie wiem o co sie ..,. wściekaće .Mnie dzisiaj nie było .Miałam dużo obowiązków i dopiero wrócciłam .Wasze scenariusze są odlotowe więc ...Wiem że komętarze motywują .Sama mam bloga ,Moja kol . też .Mąło osób komętuje ale jednak piszemy .Podobają nam się wasze scenariusze i dobrze o tym wiecie ale nie każdy ma czas skomętować !

    OdpowiedzUsuń