wtorek, 12 czerwca 2012

Scenariusz od Anonima 8 ,9

N- Tak!!!!!
F- Suuper!! (Całują się)
A- Nie wiem muszę się  zastanowić .............Tak!!!!!
Al- Jeest ( całują się)
M- Serio????
Mi- Serio !!!
M- Więc nie mam nic do gadania
( całują się)
Jo- Więc po przemyśleniu mówię TAAAAAAAK!!!!
Ed- kocham cię!!!!
( całują się)
P- Więc chcesz do końca życia ze mną się męczyć????
J- Każda męczarnia ma sens jeżeli jest z Tobą!!!!
P- Jaki z Ciebie poeta !!!! Tak wiesz że cię Kocham!!!
( Całują się)
T- To teraz ja!!! Wychodzę za mąż za  Ade!!!!
F,N- Witaj Ciociu!!!!!
( Przytulają ją)
T- Chodźcie do Notariusza na odczytanie Testamentu Victora!!!
( U notariusza)
Notariusz-Przeczytam oto Testament Victora Rodenmara Jr.
Ja Victor Rodenmar jr. Wszystko co do mnie należy tzn- Internaty, Szkoła, Konto w Banku , Ubezpieczenie przekazuje Ninie Margaret Martin i Fabianowi Rutter .Z powodu szkód które im wyżądziłem
- Zabiłem Ninie  Rodziców
- Fabianowi zabiłem również rodziców!!!!
NiF- CO???????????
Notariusz- Tak!!!
N- Dziękujemy do widzenia!!!!
Notariusz- Do widzenia
( dom)
T- Czyli nowymi właścicielami są Nina i Fabian!!!!!!!
N- Tak !!!! A zmieniam pokoje a strych będzie piątym pokojem!!!!!!!
W- SUPER!!!!
F- Idziemy na strychu sprzątać!!!!!!
W- ok!!!!
( strych)
N- Zobacz!!! znak Oka Horusa zobaczmy!!!!!
( Przymierza oko)
F- Jest!! Kartka-( Nino jeżeli to czytasz znaczy ,że Victor nie żyje a ty i Fabian jesteście właścicielami, To jest szafa na wszystkie rzeczy ze strychy, a obok przejścia jest wielka szafa)
N- Wkładamy!!!\(włożyli)
N- A ta szafa???
F- Pewnie oko je uruchomi!!!!!!!!!!
N- Miałeś racje !!!
(szafa- wielka z Ubraniami sto razy lepszymi od Amber!!!! A z drugiej strony ubrania Dla Fabiana!!!)
F- super!!
N- Tu jest coś jescze!!!!! ( z drugiego boku szafy Pokój wielki się wynurzy!!)
F-OK!!
N- Chodź przeniesiemy to na strych!!!!
( PRZENIEŚLI)
A- Hej co tu się stało???
F- Z Niną odkładaliśmy pieniądze na ten pokój !! Od kryliśmy tu te pokoje i tam wszystko chowaliśmy!!!
N- Właśnie tak!!!
A- Okej pa!!!
( salon)
P- Wszyscy przeniesieni????
W- Tak!!!!
A- Ja z Alfim u mnie w pokoju!!
P- Ja z Jeromem u Siebie
Jo- Ja z Eddiem -u niego
M- A ja z Mickiem W POKOJU Alfiego i Jeroma!!!
A- No a Fabian z Niną na strychu!!!
T- Ok !!!A ja będę przychodziła o 8 do 18 !!! Czyli na Niny głowie jest pogaszenie świateł!!!!!
N- Oczywiście !!!!
T- Macie tu kolacje , Posprzątacie to , a ja wychodzę pa!!
W- Pa
( Trudy wychodzi)
 N- Czyli narazie!! Pa Jerome , Alfie posprzątajcie po kolacji!!!!A ja lecę na spacer z Fabianem!!!
N/F- PA!!
W- PA!!!
( SPACER)
F- Dziwny dzień!!!!
N- Wiem!!!
F- Dlaczego jesteś smutna???
N- No bo Victor zabił naszych rodziców!!!!!!
F- MASZ RACJE !!! Ale może cię coś pocieszy??
( całuje ją)
N- no może!!!
( całują się)
( Salon )
A- Co ich tyle nie ma???
P- Amber dopiero nie ma ich godzinę!!!
A- No i????
P- AMBER!!!!
A- OK!!! ( patrzy przez okno) Wracają!!!!
( wszyscy wyglądają przez okno ,widzą całującą się Fabine )
N- Wiesz że nas wszyscy podglądają???
F- A jak bym mógł nie wiedzieć!!!!
N- Robimy szopkę????
F-Pewnie!!!!!
( Fabian bierze Ninę na ręce i wchodzą roześmiani do domu)
N/F( IDĄ DO POKOJU)
A- Ciekawe , ciekawe!!!!
P- CO TAKIEGO????
A- Oni są tacy słodcy!!!
J- Tak , że aż mi się rzygać chce!!!!
P- Jerome!!!!!!!
J- Ok!!!! Żartowałem!!!
A- Jestem zmęczona chodźmy spać!!!
W- OK!!!!!!!!!!
( POKÓJ N/F)
N- Wiesz , że to mi się podoba??
F- A czy ty wiesz , że cię kocham????
N- No niech pomyśle .... Tak wiem!!!!!
( pokój Eddiego i Joy)
P- Wszyscy są???
W- TAK!!!
A- Mamy maraton filmowy z Fabiną w roli głównej!!!!!!
P- Tak , ale cicho!!!
( Następnego Dnia)
N- Hejka !!!
W- Hej!!!!
Al- SUUUPER ŚNIADANIE!!!!!
A- A gdzie Trudy?????
N- Nie wiem!!!!
( DZWONI TELEFON NINY)
R- witaj!!!
N- Mów gdzie trudy i tak będę dziś o 17 na polanie!!1!
R- SKĄD....
N- SKĄD WIESZ , ŻE TO CHCIAŁEM POWIEDZIEĆ?? Znam cię nie od dziś!!
To do zobaczenia!!!!!
R-Ok !!! Pa!!!!
N- Pa!!!!
( Rozłącza się)
N- Idziemy po Trudy!!!!

6 komentarzy: