wtorek, 19 czerwca 2012

scenariusz cz 12

hejka!
sorka marzenko za moją nieobecność ale musiałam się podciśgnąć na średnią

cz 12

MS; no tak!

Jo; ale ja tyle nie mam!

MS; ale o ile pamiętam to twoi rodzice są bogaci więc...

Jo; wcale nie!

MS; Joy nie kłam bo cię wyrzucę!

Jo; ok.... za 2 dni dostaniesz pieniądze!

N; spoko...

w domu

Jo; NIE ZNOSZĘ CIĘ!

T; Nino gwiazdko mam list do ciebie od twojej siostry....

W; to ty masz siostrę?!

N; tak! (idzie do swojego pokoju a Fabian idzie za nią)

w pokoju Niny i Amber
F; czytaj list!

N; ok!

LIST:

" droga Nino..... nawet nie wiesz jak trudno jest mi o tym pisać.... ale sama prosto w oczy bym ci tego nie powiedziała.... to ja zabiłam naszych rodziców.... a potem podpaliłam twoje łóżeczko bo nie chciałam żebyś mnie winiła.... podpaliłam je i uciekłam... przepraszam cię.....
                                                                                           
                                                                                                   Nathalie

F; (przytula Ninę).. wszystko będzie dobrze.....

N; wiem ale ona tu zaraz przyjedzie!

F; dasz sobie radę!

N; ok!

na dole

Nath(alie); HALO?!

T; o ty pewnie jesteś Nathalie tak?

Nath; tak to ja...

Nathalie wygląda tak:



T; jesteście do siebie podobne! Nina jest u siebie

Nath; ok trafię

w pokoju Niny i Amber

tu słuchać tego:


Nath; mogę?

N; pewnie...

Nath;(rozpłakuje się i przytula się do Niny); przepraszam cię....

N; co się stało to się ni odstanie...

Nath; wiem że to cię może zdziwić ale....





reszta w następnym scenariuszu

jeszcze raz wielkie sory

3 komentarze- następna część


PAPA:)




Fabina

7 komentarzy: