czwartek, 7 czerwca 2012

scenariusz cz 3

hejka !

wracam z następnym scenariuszem!
miło mi że piszecie takie miłe komentarze
w 25 scenariuszu planuję wprowadzić Ninę ale okaże się że... a nie bedę wam opowiadać
no to zapraszam do czytania

cz 3

w pokoju Joy i Patrici

P; ale tu fajnie!

Jo; a widziałaś Fabiana? jaki on jest słodki!!

P; Joy a ty nie jesteś "zaręczona" z Robertem Patisonem?

Jo; haha bardzo śmieszne wiesz? ale w każdym razie myslisz że ja mu też się podobam?

P; nie do mnie z tymi pytaniami... może do jaki jej tam...(myśli) o mam! Amber?

Jo; możliwe.. wygląda na sfatkę...

P; to na co czekasz...leć!

Jo;ok (wychodzi)

u Amber i Mary

M; więc jesteś bogata tak?

A; tak! i to do bólu

Jo; hej sorki że przeszkadzam ale mam do ciebie sprawę Amber...

A; słucham?

Jo; więc podoba mi się taki jeden chłopak... i... nie wiem jak do niego podejść/ zagadać... a Patricia mi nie pomogła więc pomyślałam że może ty byś mi pomogła co?

A; więc problem sercowy tak? hmm..... trzeba było odrazu walić do cioci Amber!
ok więc czym on się interesuje?
 a tak w ogóle to kto to jest?
Jo; to ...Fabian...interesuje się Egiptem.. i ogółem nauką..,.

A; ooo.... typ mózgowca...taaa. do takiego przemawia tylko polączenie tych samych zainteresowań z naukowcem inteligencją no i urokiem osobistym oczywiście.. ale nie przesadzonym bo mogą z tego wyniknąć różne dziwne rzeczy...

Jo; a tak się składa że ja to wszystko mam!

A; z tego co mi Patricia opowiadało o tobie to ty masz zamiłowanie do komedii romantycznych i Roberta Patisona a nie Egiptu więc tego ci brakuje no i jeszcze nie jestem pewna co do tego hopla na punkcie nauki co u niego jest znakiem rozpoznawczym....

Jo; przeciez ty go prawie wogóle nie znasz!?

A; ja znam się na ludziach!

Jo; a no chyba że...ok to je lecę spać bo chyba zaraz będzie dzie..

V; wybiła dziesiąta! wiecie co to znaczy... macie dokładnie 5 minut a potem chcę usłyszeć jak upada ta...szpilka!

A; to tak nam bedzie otym przypominał...! STRASZNE!!!!!!!!!!

Jo; PAPA!!!!!!!!

A/M; PA!:)



ok na teraz to wszystko... myślę że dzisiaj jeszcze może się coś pojawi

PS: mam pytanie; czy mam dodawać streszczenia odcinków 2 sezonu po polsku? Marzenko co o tym myślisz? A wy? piszcie w komentarzach!



PAPA:)



Fabina

11 komentarzy:

  1. Wiesz co ja też o tym myślałam więc można zrobić tak ty Napiszesz do odcinka 10 a ja od odcinka 10 do 20i tak co 10 odcinków jak myślisz????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. więc ty dodasz do dzisiejszego odcinka włącznie a ja od jutrzejszego do 21 włącznie lub, do końca tego tygodnia ty a od następnego tygodnia przez dwa tygodnie ja ???
      Jak chcesz ale bardziej pasuje mi 2 propozycja!!!!!!!

      Usuń
  2. już pracuję nad następnym scenariuszem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fabina Twoje scenariusze wymiatają. Szczerze mówiąc to wolę Ciebie niż Marzenę

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimku proszę cię nie odrzucaj Marzeny ona również pisze wspaniałe scenariusze a ja jestem tutaj z jej zgody gdyby nie ona mnie by tutaj nie było więcporszę was byście nie pisali takich komentarzy co mogą albo mnie albo Marzenę urazić bo dla żadnej z nas niebyłoby to przyjemne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się tym nie przejmuje!!!!! Mam taką klasę że ten komentarz to dla mnie pestka!!!! Ale zgadzam się z Fabiną !!!
    KAŻDY Z NAS MA JAKĄŚ WADE , A ŻE TY MNIE NIE LUBISZ TO NIE MUSISZ CZYTAĆ MOICH SCENARIUSZY , Ale niektórym się one podobają!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. no właśnie Marzenko miej dokładnie takie sopjrzenie i nastawienie do tego!
    nie martw się jesteś super utalentowaną dziewczyną!
    pozdrawiam

    Fabina:)

    OdpowiedzUsuń