piątek, 8 czerwca 2012

prośba

hejka!

pod ostatnim moim scenariuszem pojawił się komentarz od anonimka cytuję:... szczerze wolę ciebię nie Marzenę"
a ja się z tym nie zgadzam bo to dzięki niej tu jestem i teraz piszę ona naprawdę pisze super scenariusze i nie możecie robić tak że coś wam się spodoba odemnie i już odrzucacie Marzenę na bok NIE!
Marzena to też człowiek i ma swoje uczucia... nie znam jej osobiście ale z naszych rozmów wiem że jest niesamowicie miłą i odpowiedzialną osobą nie odrzucajcie jej bo ją to może zaboleć jak czyta takie komentarze... cieszę się że wam się podobają moje pomysły ale według mnie coś tu jest nie halo więc przestańcie

a co do Anonimka to jeżeli ma coś w takich sprawach do powiedzenia (nie to żebym cię obrażała czy coś) ale jeśli tak to nie kryj się jako anonimek tylko się zaloguj i miej odwagę osobistą by powiedzieć nam to prosto w twarz a nie się chować...

ja kończę  za jakieś 30 min. powinnam dodać scenariusz


PAPA:)



Fabina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz