niedziela, 10 czerwca 2012

scenariusz od anonima cz.6

Dużo osób pisało , żeby to była pomyłka więc wplotę to mniej więcej!!!
 Scenariusz 6
  
N- No super , a myślałam , że tylko ja mdleje!! (śmiech)
P- Chyba Nic im nie będzie???
M- Pewnie tak!!!
J- (Budzi się)
P- Jerome ile to jest 2*25???
J- 36
P- Nic mu nie jest!!!
w- (śmiech) 
Jo- A co z Nimi?????
N- Pewnie obudzą się za 5...4...3...2...1..
Mi,Ed- (budzą się)
M- Niezła jesteś!!! 
T- A gdzie jest Victor????
N- Nie wiem !! Pójdę zobaczyć!!!
( Gabinet Victora)

N- Halo???
( Widzi Victora)
N- TRUDY!!!!
T- co się stało???
N- Victor nie żyje!!!!
P- Jak to????
T- Nino chodź na dół!!!! 
T- ( dzwoni)
POLICJA- Halo???
T- Witam chciałam zgłosić zgon w domu Anubisa!!!
POLICJA- Dobrze za 5 minut będziemy!!!
( 5 minut później)
Policja- Czy ktoś wie ile miał on lat???N
N- Ja wiem !!!
Policja- Ale prawdziwą czy udawaną????
N- Wiem , że pan był w stowarzyszeniu!!!
Policja- skąd???
N- Jestem wybraną!!!!
Policja - Ale to Joy Mercer jest wybraną!!!
Jo- Nie ja się urodziłam o 19 , a Nina o 7!!!
Policja- Ok!!!!!
( wychodzą)
T- Nie idziecie dziś do szkoły!!!
A- SUPER!!! Idę na zakupy !!! Bye!!
N- A ja idę posprzątać u Victora w Gabinecie!!
F,P,J-  Pomogę ci!!!
N- ok!! chodźcie!!!
( Gabinet Victora)
P- Zobaczcie Testament Victora pisze tu - Cały mój majątek czyli Dom Anubisa , szkoła i inne internaty daje Ninie Margaret Martin  I Fabianowi Ruuter !!!
N- ŻE CO???
J- dajcie to Trudy!!!  Wszystkie książki niech idą do pokoju Niny i Fabiana !! Tam gdzie jest schowek Który otwiera się wisiorem!!!!
N,F- OK!!!
( 3 GODZINY PÓŹNIEJ)
n- SKOŃCZONE!!!!!
P- Chodźmy!!!
( wychodza)
A- Jestem!!! Ma ciuszki dla każdego!!!!!!!
T- Jutro jest odczytanie Testamentu Victora!!!!
N- Ok!!!!!
A-Dziewczyny  chodźcie spać bo będziemy miały oczy jak królik albinos!!!
Al - A kiedy macie Lekarza????
A-Jutro godzina 9 
N- Tak , ale nie idziecie z Nami!!!!!
F,J,Mi,Ed,Al- SZKODA!!!


Papapapappappapapapapapapapa

1 komentarz:

  1. Czyli u lekarze będzie bum że to Alfie jest ojcem ?Dzięki za komentarz .

    OdpowiedzUsuń