środa, 6 czerwca 2012

scenariusz XY

Założę się że jakbym nie dodała scenariusza to byście się na mnie zezłościli Więc specjalnie dla was dodaje!!!!!!

N i P - CHŁOPAKI!!!!!
F- Chcieliśmy Was nastraszyć a potem "porwać" na kolacje!!
N- Wariaci z Was!!
P- Ale za to Was kochamy!!
F i J - :-)
N- Chodźmy do pokoju
W- ok!!!
( POKÓJ N i F)
F- Kocham cie!!!!
N- Ja ciebie też!!!! ( całują się ) ......
pokój J i P
J- Kocham cie !!!
P - Ja ciebie też !!!! ( całują się).......
Następnego Dnia .....
N- Dobra! za godzinę Mamy samolot!!! wszyscy zapakowani???
W- Tak!!!!
J- Chodźmy kupić coś" Anubisowi"
 N- Dla Amber różowa prosta Sukienka!!
Dla Alfiego koszulka I love UFO!!
Dla Eddiego płyta z Star wars
 Dla Mary książka o Francji!!
Dla Micka Ciężarki!!
Dla Joy- Koszulka!
Dla Trudy Fartuch z Napisem We love You
Dla Victora Nowy zegarek!!!
F- To lecimy
( wsiadają do samolotu)
( 2 h później w Domu Anubisa!!)
A- Już są !!! Już są!!! już są!!!!
Nż- Hej trudy !!!
T- Hej Gwiazdki!!!
N- Gdzie wszyscy???
T- W szkole!!
P- Idziemy się rozpakować!!!
T- ok! Nina i Fabian śpicie Na dawnym strychu , a Jerome i Patricia w dawnym pokoju Amber!!!!!
W- Ok!!!!
( wchodzą i rozpakowują się)30 minut później!!!
T - Gwiazdki chodźcie do mnie!!!
W- Już idziemy!!!
( wchodzą do salonu)
Anubis- Niespodzianka!!!!!
Nż- Hej!!!!
A- Jak było !!!
Nż - Super!!!
Al- Jaka zgodność zdań!!!
A- dziewczyny do mnie!!!
Mi - a Chłopaki do mnie!!!
Nż- Po co??
A, Mi - Musicie nam wszystko opowiedzieć!!!!!
Nż - Spoko!!!
( u dziewczyn)
M,A , Jo - Jak było??
P, N -SUPER (opowiadają)
M- Zazdroszczę wam!!!
N- No dobra to my idziemy bo jesteśmy strasznie mocno zmęczone!!!
( mruga do Patrici)
P- Tak pa!!
Dz- Pa!!!
( u chłopaków )
Ch- Jak było??
F, J-  SUPER (opowiadają)
Ed- Zazdroszczę wam!!!!
F- To my musimy iść!!!
( Mruga do Jeroma)
J- Tak pa)
Ch- Pa!!!
(w pokoju Niny i Fabiana)
N- I co Mamy zrobić???
P- Nie wiem!!
J- Ale musimy im to w końcu powiedzieć!!
F- Wiem to!!!
N- Tylko jak??
P- Jutro na dole ok??
N,F,J- OK
P, J -PA!!!!
N,F-PA!!!!
( WYCHODZĄ)
N- I co mamy zrobić??
F- NIE WIEM!!!Będę musiał z Jeromem znaleźć Pracę!!!!!
N- Tak chyba tak!!!!!
F- No ale mam szczęście!!!
N- DOBRA, IDĘ SPAĆ JESTEM ZMĘCZONA!!!!!!
F- Dobranoc!!! ( całuje ją)
Następnego dnia....
F,N,J,P- Musimy Wam coś powiedzieć!!!!


Mam nadzieje że się wam podobało!!!! Dziś nadaj na bardzo wolnych obrotach więc to dla mnie dużo!!!

Do jutra Marzena !!!!
PS. Muszą być 2 komentarze ay był scenariusz bo zdjęcia i tak i tak dodam!!


5 komentarzy:

  1. zajebistyyy : )
    Patrycja1998

    OdpowiedzUsuń
  2. Wasze komentarze dają mi Wene :-)
    Ale dziś już nie dodam scenariusza bo muszę coś napisać w zeszycie!!!!

    OdpowiedzUsuń