poniedziałek, 4 czerwca 2012

scenariusz10i 11

F - Co???
N- Kocham cie , ale mój wybrany to Fabian i tak będzie zawsze!
( Jerome całuje Ninę!!!)
N- Jerome!!!
J - co???
N - Jesteś z Patricią
( Wali go)
( otwiera drzwi )
N - A to za podsłuchiwanie
( wali Fabiana)
N- PATRICIA!!
P - Co się stało??
N - Ty jej powiesz czy ja??
J- (Opowiada)
P - TY DEBILU!!!!!!!!!!!!
N - Mam pomysł!
F- Jaki??
N - JA JUŻ NIE GNIEWAM SIĘ NA Fabiana!
F- Super!!
N- Ale to już ostatni raz!!
F- Okej
(całują się)
P - Nie mogę żyć bez Ciebie!
J - Ja też
(całują się)
W - Bravo (klaszczą)
 A- Dziewczyny na zakupy wszystkie!!!!!!!!
dz-ok
( sklep)
A - kupimy wszystko takie same!!!
N i P - po co??
A-Tak sobie
P i N -OK!!
BUTY -
WELON-
P i N - ok!! Jeszcze coś????
A - NIE!
M- Chodźmy do domu !!!
A - OK !! ZMĘCZYŁAM SIĘ!!!
W DOMU
N- CHODŹCIE NA STRYCH!!!
A -Muszę ???
Si - Tak!!
    strych
P - Zobaczcie Maska Anubisa!
N- Tak ale nie ma diamentów!
F- Zobacz ten napis  - Jeśli diamenty znaleźć chcesz , za ścianę u czarnego ptaka wejdź!
N- wyciągnijcie Dziadka z gabinetu a ja wejdę za ścianę ! Sibuna???
Sibuna!!!!
Gabinet Victora
P- Dziadku chodź z nami na spacer!!
V - Dobrze kochanie!!
( wychodzą)
N- Za ścianą! ( otwiera przejście)
N - SĄ !!!!!!
(bierze i ucieka)
( wkłada do Maski)
Am - Wreszcie oddaj mi kielich i Maske!!!
postać-oddaj Wreszcie mi kielich i Maske!!!
 N- kim jesteś????
postać - Ja jestem Senkhara
N- Nikomu jej nie oddam!!!!!
( Am i Sen - znikają)
( przychodzą ze spaceru)
N-  SIB- UNA DO MNIE Muszę wam coś pokazać!!!!
J- CO?????
N- Jerome!!!
J - okej,okej zaraz będziemy!!
(pokój )
N- Zobaczcie Maska Anubisa.
F- Jeżeli ją założysz to będziesz miała wielką moc!!!
Sen (pojawia się ) oddaj mi ją!!
Am (pojawia się ) oddaj mi ją!!
N- nie!!!!! nikomu jej nie dam!!!!!
Sen i Am znikają
N- trzeba coś zrobić!!!!!!
F- Jak założysz maskę będziesz żyła wiecznie i jeszcze 9 osób.  Maska zniknie na zawsze . A i będą mieli coś w formie magicznych zdolności!!!! 
N- idźcie się zapytać reszty!!!!
A-ok!!!
JO ,M , Mi - ok. chcemy!!
N- Zakładam !!! chce żeby wiecznie żyli : Ja , Amber , Fabian, Patricia, Alfie,Jerome , Joy, Mara, i Mick.
(Maska znika)
F- Jest jedno ale!!!
w- Jakie??
F - Te osoby można zabić !!!!
N- Fabian trzeb było wcześniej mówić a nie teraz po fakcie dokonanym!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
F- Wiem.!!! Ale Jeżeli nikt nie będzie chciał nas zabić to będziemy żyli wiecznie!!
A - Dziewczyny do mnie a chłopaki róbcie co chcecie bo musimy się przygotować do wieczoru Panieńskiego!!!!!
CH - OK!!! PA!!!
( WYCHODZĄ)
A -  Ubieramy się!!!!
(klub dziewczyny)
Głos - A to specjalnie dla pań które wychodzą za mąż
( na scenę wchodzą - Jerome, Fabian , Alfie i Mick - pokaz mody i robią z siebie ostatnich tępaków!!!)
dz- śmiech)
ch - dziewczyny to dla was!!!!
N - okej to jest słodkie!!!!
( chłopaki się odwracają , mają napis-
Maro wyjdziesz za mnie???
 ( zdejmują kurtki!!
Amber wyjdziesz za mnie ???
A I M - TAAAAAK!!!!!
( ZZA CHŁOPAKÓW WYCHODZI EDDIE!!)
ED- Joy wyjdziesz za mnie?????

      Napisałam się więc będą potrzebne dwa komentrze minimum!!!!

8 komentarzy:

  1. Super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzoo fajny i poomysłowy : )

    OdpowiedzUsuń
  3. i co ????????? Teraz chcecie scenariusz tak????

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak możesz to wstaaw ! : ))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!!! A właśnie, dla mnie napisałaś scenariusz 9? Bo napisałłaś, że "dla mojego scenariuszo-fana" czy jakoś tak ;D I kiedy dodasz kolejny?

    OdpowiedzUsuń
  6. PO PIERWSZE TAK SPECJALNIE DLA CIEBIE A PO DRUGIE JUŻ DODAŁAM!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. niech oni się nie hajtają bo mi serce pęknie aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń