piątek, 3 sierpnia 2012

sorrry+scenariusz 9/Amber

 Witajcie dobrzy ludzie!!

Heeeeeeeeeej....Chciałam was przeprosić za tak długą nie obecność,ale nie chce mi się nic!! Kompletnie!!!
Żeby nie przedłużać.

 Dziękuję Juli!! Bez Ciebie bym tego nie napisała!!! :D



F- Co to??
A- Jakiś list!! Ciekawe do kogo!!!
N- Zobaczę.
(czyta)
N- Tego bym się nie spodziewała!!
A- Co to?????
N -Posłuchajcie!!!

A- znasz 1D?????
N- Amber tłumaczyłam ci w dniu ślubu!! Ja znam wszystkich!!!!
A-Aaaa..............Fakt!!!
T- Fabian list z Rosji!!!!
F- Nie odbieram nic z Tam tąd!!!
N- Dlaczego???
F-Kojarzysz Edytę??
N- Jasne!!
F- Nie daje mi spokoju!!
N- Ale to nie od Edyty!!!
F- A ...co???
N- To od Twojej Mamy. Jest Rosji!!
F- Aaaaa.....I po co ja się odzywałem????
A- Nie wiem!!!
- Idę zanieśćn dziewczynki do pokoju!!
F- Pomogę ci!!
(wyszli)
A- Czyż oni nie są słodcy???
P- Amber przyrzekam!! Jeszcze raz się odezwiesz na ten temat to nie ręczę za sb!!!!!!!
J- Uwierz jej na słowo!!!!
A- Masz w tym doświadczenie????
J-Więc................
P- Jerome nie odzywaj się!!
J-okej.......
W(śmiech)
(POKÓJ Fabiny)
N- Jak one słodko .śpią!!!
F- Znam jeszcze tką jedną osobę która słodko śpi!!!
N- Tak> Kogo?????????????????
F- Cb!!!
N- Słodki jesteś!
F- A jak się czuje nasze maleństwo????
N- Ma się dobrze!! Jeszcze na szczęście tam sobie posiedzi!!!
F- Mhm...............Kocham cię!!
N- Ja cb też!!
F-Ja cb bardziej
N- Ni chcę się z Tobą kłócić bo i tak postawisz na swoim!!!
F- Widać się dużo nauczyłaś!!!!!!!!!!
(Pocałowali się)


Krótki,ale mam BRAK WENY, NA TE SCENARIUSZE!!! Jeżeli ktoś ma pomysły czekam na nie pod e-maile
ninamartin813@wp.pl

POZDRAWIAM
MARZENA
PS.: Zaczynam się bawić Postami Juuupiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


10 komentarzy: