niedziela, 19 sierpnia 2012

scenariusz 8 by Amber

Dodaję kolejny :)

Je- O nie....
M- Coś się stało????
Je- Nie.....tylko będę musiał coś załatwić.
M-ok.
(droga do szkoły)
F- Więc wiesz wszystko o wszystkich???
N- Tak.
F- A co wiesz o mnie???
N- Że jesteś miły, kochany szczery, a przede wszystkim mój.
F- (pocałował ją) Jakoś nie mam ochoty iść do szkoły.......
N- Ja też, ale trzeba....
F- hm...a może pójdziemy do kina po szkole???
N- Z Tobą zawsze.
(pocałowali się i poszli do szkoły)
 (Dom Anubisa)
JE-(w myślach)- Jeżeli ona wie. To-to po mnie. Ona nie może nikomu powiedzieć.
M- Jerome idziemy???
Je- Tak. kochanie.
(szkoła)
Je- Nino możemy pogadać???
N- emm..Jasne o co chodzi???
Je- Ty serio wiesz???
N- mhm...Ale nie martw się nie powiem.
Je- Dzięki.
N- nmzc
Je-(odchodzi)
P- (podchodzi)- Hej..Amber się pyta czy idziesz na zakupy po szkole.
N- Nie mogę. Wybieram się gdzieś
P- To ty jej to przekaż. Bo ja nie chcę być pobita.
N- Okeeeej....
(Nina idzie do Amber)
A- I co???
N- Nie idę.
A- CO??(Wykrzyknęła na całą szkołę) Jak to nie idziesz???
N- Idę z Fabianem do Kina.
A- foch(odeszła)
(dzwonek na lekcje)
(wszyscy weszli, nie ma Joy, Eddiego, Patricii i Jeroma)
P.A- Dzień DOBRY.
W- Dobry!!
P.A- A... gdzie reszta???
W- Nie wiemy.
N(w myślach)- Ja chyba coś wiem.......


Jakoś miałam pomysł ale mi nie wyszedł. Przepraszam,ze tak późno,ale nie miałam pomysłu.

Marzena

5 komentarzy: