wtorek, 14 sierpnia 2012

scenariusz 6 by Amber

Kolejny i przepraszam,że wczoraj i przed wczoraj  nie dodałam (Nie miałam pomysłu) :( Ale już dodaję!!!
I DZIĘKUJĘ MOJEJ KOLEŻANCE  KTÓRA ZE MNĄ  WŁAŚNIE TO PISZE :)[nocowanko :)]

*obiad, są dziewczyny*
N- Znacie nasz plan????
A- No jasne.
M- Po pamiętają nas raz na zawsze!!
A- A jak sie wyprowadzą???
N- Amber jeżeli się wyprowadzą to i tak wrócą.
Dz- Jak to??
N- Bo sie ma sposoby. Jak Notatnik się ich dostanie.....wszystko sie  wie na 3 tygodnie z góry...
P- Serio???
N- Uwierz mi. O chłopcach można się wszystkiego dowiedzieć i to całkiem łatwo.
Dz(smiech)
A- No to na zakupy!!!!!
(sklepy 4 godziny później)
Nina:

Amber:

Mara:
















Patricia

Joy
A- Wredne jesteśmy!!
N- My??? Wredne????? My jesteśmy WIEEDŹMY!!!!
DZ(ŚMIECH)
M- Nie mogę doczekać się ich min!!!
Jo- Tak. Pewnie będą boskie!!   Nino....a co ty tam wyczytałaś???
N- Dziś..chłopcy coś przygotowują.Jutro też. Pojutrze gdzieś nas zabierają.  . A resztę później powiem bo mam zapisane.ok???
Dz- ok!
A-Zmęczyłam się.  Wracamy??
Dz- Niech będzie!!!
(Salon Dom Anubisa)
T- Gwiazdki to ja już idę!!
Ch- Dobrze Trudy!!!
*wyszła, a 10 minut później weszły dziewczyny*
Ch- woow!!
Dz(...)
(poszły do pokoi)
Je- co im???
F- Pewnie coś Nina wymyśliła!!
E- Albo Patricia!!
Al- Wątpię,żeby szybko przestały.
Mi- To mamy do wyboru. Albo iść do nich, albo je ignorować. W ich przecudnych strojach!!
Ch- (po zastanowieniu)  Idziemy!!
(Pokój Fabiny)
F- Nino ....kochanie......
N(...)
F- Znowu nas dręczycie???
N(...)
F- (od tyłu złapał Ninę w Tali) Wiesz ...jesteś piękna ..(zaczął całować ją po szyi) I tak szybko się nie poddam. ...Powiedz jeżeli mam przestać.
N(...)
F- Wiedziałem,że się nie odezwiesz!! Jesteś zbyt uparta.
N- Tak uważasz??
F- Tak!  Uważam, że jesteś strasznie uparta.
N- Obrażam sie.
(wyrwała się i wyszła)
F- BABY!!
(Pokój Peddie)
E- Yacker moja najdroższa dlaczego nam to robicie???
P(..)
E- Proszę Kotku.
P(...)
E(zaczął całować Patricię.) Może dogadamy się jakoś??
P(...)
E- Jesteś wredna..
P- sam sb odpowiedz na pytania!!
(wyszła)
E- kobiety!!!
(wszystkie dziewczyny usiadły  w salonie)
A- Nie pozwolę,żeby tak do mnie mówił!!!
 N- Co my ????
P- Według chłopców.  jesteśmy : Wredne, Uparte, Gaduły , wiedźmy! Ta zniewaga krwi wymaga!!
M- A gdyby tak wyjść.
Jo- Czy wszystkie o tym samym myślimy???
Dz- ooo tak!!!
E- Zapomniałyście o jednym.....
F- Że my też możemy dużo!!!
N- Po nas....
A- Zastawili wszystkie wyjścia....
P- Nawet okna????? No nie źle!!!
Ch- a teraz pójdziecie z Nami.
Dz- Chyba śnicie!!
Jo- Za to co nam nagadaliście. Cieszcie się,że w ogóle rozmawiamy z Wami!!
Ch-(Mina zbitego pieska)
Dz- Oj dajcie spokój!!!
F- Nino. Proszę cię, chodź ze mną coś ci pokażę. Uparta to może i jesteś,ale najważniejsze,że moja!!!
N- Ale ty słodki.  Długo na cb gniewać to bym się nie mogła!!
P- Na was ogólnie to złościć się nie można. No co jedynie to gnębić!!
Dz(śmiech)
Je- Czyli wy nas gnębicie???
M- Jakiś ty powolny!!
F- (Szeptem do Niny) To pójdziesz ze mną???
N- Z tb zawsze.
(wyszli)
E- Zazdroszczę Fabianowi,że Nina tak szybo mu przebacza!
ch- Zgadzam się!!
P- Jeszcze coś dopowiesz??
E(wziął na ręce Patricię)  Tylko zdanie. Muszę ci to jakoś wynagrodzić
(wyszli)
Al- Posłuchajcie uważnie naszej trójki.....
Je- Przepraszamy was za te sytuacje.......
Mi- Wiemy,że to nie odpowiednie, ale....
Al/Je/Mi- Wybaczycie nam?????
A/M/Jo- Oczywiście!!!
(chłopcy zanieśli dziewczyny do pokoii. I tak zakończył się dziwno-zemstowy dzień)

Jeszce raz dziękuję Wiki. Pomocna dłoń siedząca koło mnie :P  Czekam na pomysły, i komentarze!!!XD
 I jeszcze:
Pytanie do Was:(dotyczące scenariuszy)
-Ma być ktoś nowy????
- Jeżeli tak to ile osób???
- Imiona.
-W którym scenariuszy (mniej więcej) Ma się następna para zaręczyć.???
- Czy mają być zagadki???
- Czego ma być najwięcej, a może najmniej albo wszystkiego po trochu???
 a)zagadki
b) romanse
c)dramaty
d) obsesja Alfiego XD
- Ile ogólnie ma być scenariuszy????

To wszystkie pytania!! Plissss odpowiadajcie!!!!!

Pozdrawiam
Marzena

7 komentarzy:

  1. 1.niech będzie 2.1 osoba 3.Amanda 4.w 8 scenariuszu 5.nie bez zagadek lepiej 6.romanse i obsesja Alfiego 7.90-112

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. nie wiem, jak chcesz. ;) 2. 1 góra 2. 3.Amelia, Michael. 4. Jak ci tam wyjdzie... nie wiem. 5.Ja tam chyba wolę z zagadkami, ale tylko trochę. 6.trochę zagadek, romanse, jak zagadki, to i dramaty xd no i oczywiście, że obsesja Alfiego, ale bez przesady. ;)

    Super scenariusz i notka. ;)

    Smerfetka290101

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic dodać, nic ująć, czytacie mi w myślach xD

      Usuń
  3. Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper. !!!! . ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. 1) tak 2)1 3)David 4)8-10 5)nie! 6)Romanse, dramaty, obsesja xD 7) 50-60

    Super!!

    OdpowiedzUsuń