sobota, 18 sierpnia 2012

scenariusz(17) by Fabina

hejka!

dodaję następną część

2 godziny później

F; Nina?

N; słucham?

F; moi rodzice powiedzieli że jadą do Londynu i mam jechać z nimi

N; więc w czym problem?

F; w tym że muszę cie tu zostawić!

N; ja dam sobie radę

w dzień wyjazdu

F; będę dzwonić

Jo; gotowy Fabes?

F; do czego?

Jo; do wyjazdu? na który jedziemy razem z twoimi rodzicami?

f nie ja jadę sam!

Jo; mam bilet! od twoich rodziców!

N; ok jedź już bo się spóźnisz!(całuje go w policzek)papa:)

F; pa...

4 godziny poźniej w hotelu

M.F(mama Fabiana); tu macie klucz do pokoju miłego pobytu

F; to my mamy razem pokój?

M.F; tak czy to jakiś problem?

Jo; NIE!

F; TAK!

Jo; skarbie o co ci chodzi?

F; po 1 nie jestem twoim chłopakiem po 2 o to że ja mam żonę i będę miał dziecko a ty masz zamiar to wszystko zniszczyć!

Jo; oj nie przesadzaj

wieczorem

Fabian się napił i Joy wzięła go do pokoju

Jo; wszystko dobrze?

F; raczej tak... albo i nie...

Jo; oj nie martw się zaraz będzie ci dobrze (zaczynają się całować)

rano

N; ciekawe co tam u nich nie?

A; tak....

tym czasem.. Londyn

\F; co się stało?

Jo; o nic po prostu ja spałam na podłodze...

F; serio?

Jo; tak:)

F; nie wiem dlaczego ale mam ochotę cię pocałować więc(całują się przez 30 sekund)

Jo; super...

F; która jest godzina?

Jo; 5 a co/

F; o której jest śniadanie?

Jo; o 10

F; dobrze mamy jeszcze troche czasu...

Jo; na co/

F; na to...(zaczynają się całować i lądują w łóżku (2 raz!)

Jo; o tak to mi się podoba!(całują się)

na śniadaniu

M.F; dzisiaj my wychodzimy a wy możecie zostać

Jo/F; ok!

w pokoju F i Jo

Jo; to co powtarzamy?

F; bardzo chętnie9zaczynają się całować


w domu Anubisa

N; zadzwonię do niego(dzwoni) włącza się poczta...

A; czekaj ja spróbóję do joy(dzwoni włącza się sygnał poczty"sorka nie mogę odebrać bo oddaję się przyjemnościom z Fabianem zadzwoń później:) niech ja ich dorwę...

n; co jest?

A; słuchaj co Joy wzięła na automatyczną sekretarkę(odsluchują ponownie)

N; ale jak to?(rozpłakuje się)

p; nino zobacz jakiego SMS'a mi Joy przed chwilą napisała(pokazuje jej SMS'a)

Pat nie uwierzysz jak ci powiem! spałam z fabianem! 3 razy! sorka 4 bo coś czuję że zaraz to powtórzymy! a wszystko przez 4 krople płynu do manipulowaia ludźmi! życie jest takie piękne!

idzie Fabian kończę JOY:)XX


N; aha czyli on nie jest sobą... ok może mu wybaczę...

A; właśnie wrócili

p; i właśnie skończył się czas działania płynu więc za jakieś 4...3...2..1...

z dołu F; JOY ODWAL SIĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!

P; no właśnie:0

na dole F; podałaś mi ten płyn

Jo; masz szczęście że nie jestem w ciąży....

F; nie to ty masz szczęście bo ja mam swoje dziecko z Niną...

N; FABIAN!!!!!!!!!(rzuca mu się na szyję)

Jo; nie wiem czy wiesz ale on cię zdradził...

n; wiem bo ustawiłaś sobie interesujący sygnał sekretarki z resztą wybaczam mu bo od Patrici wiem ze podałaś mu płyn manipulacyjny...

F; dokładnie!(całuje Ninę)

W; FABIAN!!!!!!!!:)



PAPA:)



Nina:)

4 komentarze: