piątek, 27 lipca 2012

Że Witam Witam .. ; DD

Że heej .

Że Jestem Julia . 
Że O Mnie ... 
Że :
Na tym blogu pracuję od niedawna, gdyż od dzisiaj ; D Jestem zadowolona, że Mogę zacząć współpracować z dziewczynami . ; 3 
Przed Moim przybyciem pracowałam na blogu fun-club-hoa.blogspot.com , ale niestety Moja współtwórczyni odeszła . Załamałam się i zorganizowałam akcję na redaktorkę lecz zawiesiłam bloga <na krótki czas. >
Mam 13 lat . Teraz idę do 1 gimnazjum . xd
Interesuję się tańcem i w ogóle, ale przede wszystkim HoA . 
Po uszy zakochana w Burkely'u . !!! Loff . 
Mam nadzieję, że dziewczyny zaakceptują Mnie i Moje notki . : D
Hm .. Ale pytanie do Was .. <do dziewczyn i do fanów tego bloga . >
Co Mam pisać . ?! 
Odpowiedzi w komentarzu . 
Kontakt ze Mną . :

E-mail : anubis.sibuna@op.pl
Twitter : Julie_HoA Klik. 
Myszki : < Klik. Julqaaa
By się ze Mną skontaktować wpisuje się w pasek /c Julqaaa
By Mnie zaprosić do znajomych /friend Julqaaa
A jeśli chcecie Mnie znaleźć wpisujecie /room Myszunie lub /room Zacnee 

To by było na tyle .
A więc co Mam pisać . ?

Buziaki . xoxo

Jullu$$ . xx . 

Na koniec niespodziewany *PSYTULAS* ode Mnie . ; *

 

 

<To Moja pierwsza notka, więc jest na kolorowo . xd Aha i sorka za to "że", ale się uzależniłam . xdd " 

5 komentarzy:

  1. Hahahah, witam :D. Pisz i info, i scenariusze, i wszystko, co chcesz, bo uwielbiam to czytać :P. Czekam na twoją pierwszą notkę, taką wiesz :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że dziękuję . < 3 Notka pojawi się wkrótce . ; )

      Usuń
    2. Ja się zgadzam z Pauliną!!!! My lubimy cytać

      Usuń
    3. Że haha . : D Że zgoda tylko dajcie Mi trochę czasu coś wymyślę . ; D

      Usuń