poniedziałek, 2 lipca 2012

scenariusz

 Pewnie pamiętacie,że Klaudia wyjechała !!! Zostawiła mi Scenariusz 1 więc go dziś już dodam oto on


F; czy...pojedziesz ze mną na Sycylię?

N; ...... TAK!

W: SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!

w domu

A; ok fajnie było nie?

F; Amber czy nie wiesz kto tak skierował reflektor?

A; emm.... nie?

N; jak szybko biegasz w tych szpilkach?

A; daleko w nich nie ucieknę a co?

N; nie nic... to nawet lepiej(goni Amber)

F; Nina nie wysilaj się bo jeszcze sobie nogi w tych butach...(Nina skeciła sobie kostkę)... no wlaśnie

Nat(han); ja cię zaniosę!

N; CO TY TU ROBISZ?

Nat; przyjechalem do mojej dziewczyny!

N; poprawka... byłej prawie która nigdy cię nie chciała dziewczyny:)... Fabian pomóż mi wstać(Fabian podnosi Ninę a ona prawie upada ale Fabian ją łapie)

F; no to sobie trocho posiedzisz:)

N; niestety .... nie lubię siedzieć szczególnie w zaistniałych okolicznościach(patrzy na Nathana)

Nat; przecież nie masz chłopaka więc ja nim mogę być!

N; ale ja mam chopaka.... Fabiana:)


Nat; CO?spoko(uderza Fabiana w nos pięścią)

N; Fabian!


Pozdrawiam 
Marzena/Amber



2 komentarze: