sobota, 7 lipca 2012

SCENARIUSZ + WITAM!!!!!!!!!!!!!!

hejka!

wróciłam z koloni i witam nasze 2 nowe redaktorki mam nadzieję że bedzie się nam miło pracowalo:)

a teraz ogłoszenie w  wakacje będą scenariusze częściej

ok nie zanudzam

N; FABIAN!(podbiega do Fabiana i go całuje Fabian sie budzi)

A; wow....

F;(mówi osłabiony) Nina?......

N;(przytula go) już dobrze..... spokojnie..... a ty!(patrzy na Nathana wali go 2 razy z placka i pięścią w nos i robi mu sójkę w bok) ZRÓB TO JESZCZE RAZ A BĘDZIESZ MIAŁ TAK PRZECHLAPANE ŻE WTEDY LEPIEJ DLA CIEBIE ŻEBYŚ SIĘ ZE MNĄ NIE SPOTKAŁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nath; ale ja tu będę mieszkał w pokoju z jakimś Eddiem i Mickiem

N; to super ba mamy nowe podziały pokoii

W; SERIO?!

N; PEWNIE! OTO ONE

Nina- Fabian
Amber-Alfie
Patricia-Eddie
Mara-Jerome
Mick-Joy
Nathan-Nathalia

Nathalia to moja siostra a prawedę mówiąc to ona jest Nathalia Nina Martin

A; a ty jesteś Nina Nathalia Martin?

N; nie ja jestem Nina Margarita Marissa Elizabeth Martin

A; długie....

F; Elizabeth?

N; tak.... imię rodzinne

Fabian się śmieje

N; ok Fabian(bierze go pod ramię a sama kuleje bo skręciła kostkę) chodź do pokoju bo mieszkamy tam gdzie ty mieszkałeś dotąd

F; Nina ale ty masz skręconą kostkę!

N; ja sobie poradzę...

F; NIE!(bierze Ninę na ręce) tym razym to ja cię niosę!

N; nie protestuję żebyś nie musiał udawadniać!


w pokoju Niny i Fabiana

N; Fabian połóż się bo mi tu zaraz znowu zemdlejesz!

F; nigdy nie mdleję jak na ciebię patrzę!

N; ooo! jakie to słodkie!

Fabina się całuje



i kartka z pamiętnika postanowiłam je wprowadzić na podstawie moich scenariuszy

dzisiaj z Niny Fabiana i Nathana

Nina:

Drogi pamiętniku

dzisiaj przeprowadziłam się do pokoju z Fabianem ale w drodze do pokoju Amber mnie wkurzyła więc zaczęłam ją gonic a że miałam szpilki to rzecz jasna skręciłam kostkę Fabian chciał mnie podnieść ale do holu nagle wparował jak z powietrza nathan i zaczął się kłócić w końcu przyłożył Fabianowi ocuciłam go i wstyd się przyznać ale.... pobiłam Nathana!(no co należało mu się:)
Fabian poszedł spać  i ja też to zaraz zrobię bo jestem śpiąca ale jutro i tak nie idę z Fabianem do szkoły bo on jest osłabiony a ja mam skręconą kostkę:(

PAPA:)


XX

Nina




ok mam nadzieję że wam się podobało i że znajdę pare komentarzy po tak długiej przerwie za którą oczywiście bardzo przepraszam:)




PAPA:)




Nina:)


5 komentarzy:

  1. SUPER !!!fajnie ze teraz jeszcze będą kartki z pamiętników!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś!!! Hura!!!!!!!! Przyjemnie ciebie czytać!!! Napiszesz coś na swoim blogu????? Super Notka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. O, a kiedy kolejny? Nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się kartka z pamiętnika i scenariusz i nie mogę się doczekać kolejnej.

    OdpowiedzUsuń