sobota, 28 lipca 2012

scenariusz (9) by Fabina + wyniki 1 etapu + NICK!

hejka!
dodaję następny bo 13 komentarzy to sporo

ok dodaję

N; bo Sam to moja .....siostra!
kuzynkaF; żartujesz prawda?!

N; nie!

S;(am)było z nami nie zadzierać bo teraz bedziesz miał poważny problem!

F; jaki?!

N/S; MUSISZ WYBRAĆ!

F; więc wybieram.....Ninę

N; ok?

S; a ja nawet nie musiałam czekać żeby wiedzieć ze ją wybierzesz zawsze to Nina dostawała to czego chciałyśmy

N/ naprawdę tak myślisz? to dlaczego to ja poszłam do babci a ty zostałaś?

S; mówisz o moich rodzicach

N; tak!

S; super...

W;taa.....


ok a teraz wyniki 1 etapu
wszyscy którzy się zgłosili i napisali przechodzą dalej!

i najgorsza wiadomość stulecia!


NICKELODEON OGŁOSIŁ NA FACEBOOKU ŻE 2 SEZON ZOSTAJE WSTRZYMANY DO 3 WRZEŚNIA A TA POMYŁAK Z WCZORAJ TO NIE PRZYPADEK!
TRZEBA CZEKAĆ DO 3 WRZEŚNIA!

JA NIE WYTRZYMAM!



PAPA:)

Nina:)

7 komentarzy:

  1. Nom, krótki :(. Ale fajny i jestem załamana. Wstyd mi za Nicka :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też!!!! Co trzeba zrobić w tym etapie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Załamię się przez Nick'a !!!!! Super scenariusz!! Tylko za krótki!! Pozdrawiam

      Usuń
  3. Super scenariusz.Jestem zła na nicka ale 23.08 do 30.08 nie pominął mnie odcinki.

    OdpowiedzUsuń