poniedziałek, 30 lipca 2012

scenariusz(11) by Fabina

hejka!

mam dzisiaj taką wenę że dodaję następny super długi!

L; bo jest pani w ciąży!

N;CO?!

L;zawołam pani chłopaka a i jeszcze jedno- kto jest ojcem?

N; no on właśnie!

L; dobrze to ja go wpuszczę

F;(wpada jak z procy) Nina?! wyszysko dobrze? jak się czujesz? czy wszystko wporządku/ czy...(Nina go całuje)

N; za dużo pytań

F; fakt! wszystko dobrze?

N; no prawie....

F; jak to?!

N; mam dla ciebie wiadomość ale nie wiem czy będziesz zachwycony...

F; czyli?

N; będziesz...

F; co?

N; będziesz....

F; no co?!

N; będziesz ojcem ok!?

F; SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

N; wow spodziewalam się innej reakcji ale ta jest lepsza(całują sie) a i dzisiaj mnie wypuszczą!

F; super to ja was do domu zaniosę!

N; nie trzeba!

F; trzeba trzeba bo moje skarby nie mogą się przemęczać!

N; no Ok!(całują się)

w domu

T; no gdzie oni są mam nadzieję że nic im się nie stało?

A; a co Trudy czyżbyś wiedziała więcej niż my?

T; co? ja nie....

N; jesteśmy!

F; we trójkę!

W; jak to?

T; no właśnie Nina jest...

W; co?

N; jestem w ciąży!

W; SUPER!

N; no ja mam taką nadzieję

W; taa...

w pokoju Fabiny

N; jestem zmęczona....

F; nie dziwię ci się!

N;(opiera się o ścianę) ale mnie nogi bolą

F;(podchodzi do niej ) mogę?

N; pewnie!

F;(wkłada rękę pod jej bluzkę i gładzi ją palcami po brzuchu)kocham was!

N; my ciebie też....

F; jest takie małe...

N; podoba mi się jak mnie łaskoczesz.....

F; to dobrze bo będę to robił teraz częściej....

N; super! ale wiesz że to nas związuje na całe życie?

F; i nie jest to jedyna rzecz która nas zwiąże na całe życie...

N; czyli?

F; Nina... wyjdziesz za mnie?

N; ja....TAK!

F; świetnie!(podnosi ją opuszcza po czym przyciąga do siebie i całuje)

N; to mi się podoba

w salonie

N; wychodzę za mąż!

W; WOW!!!!!!!!!!

F; dokładnie!

W; GRATUJACJE!

N/F; DZIĘKI!


ok to na teraz tyle


PAPA:)


Nina:)

9 komentarzy:

  1. Ooooooo Jakie słodkie!!! Super!!! Czekam na następne!!! Kiedy????
    Pozdrawiam
    Marzena
    PS.Paulinko nie uduś mnie!!! Ja chcę żyć!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!!! Dodasz dziś jeszcze następny? Prosze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podłączam się do prośby!!

      Usuń
    2. Właśnie. I Marzenko, uduszę cię, jeśli nie spełnisz moich rządań. < złowieszczy śmiech >

      Usuń
    3. Masz zostac u mnie na blogu, bo inaczej... I tu sobie dopowiedz xD

      Usuń