piątek, 6 lipca 2012

scenariusz

 (wychodzi za teren i widzi całujących się- Asię i Alfiego)
P- Alfie??? Asia???
(odskoczyli od siebie)
Al- Pati plisss nie mów nic Amber!!!!
P- Ok!! Ale tylko dlatego, że kocham Amber jak młodsza, głupiutką siostrzyczkę!!  Mam was na oku!!!
( Alfie i Patricia poszli na basen)
Aś(ka)- Marzena!!!
Mar- Co się stało???
Aś- Pocałowałam Alfiego!!!
Mar- Jak byś pocałowała Eddiego, albo Jeroma to jeszcze, ale ALFIEGO?????
Aś- On jest słodziutki!!!!
Mar- Ok...ej!!! Wracamy
(dziewczyny wróciły na basen)
(Marzena przekazuje myśli Ninie
- Aśka całowała Alfiego!!!
N- Co????
F- Dlaczego???
Mar- Po pierwsze, a bo ja wiem... A po drugie zapomniałam, że on as słyszy!!!! Ale może -xxFabian
N- Co ty zrobiłaś???
Mar- Jeżeli to powiedziałam to go wyłączyłam, a jeżeli powiem x 3 razy to znowu będzie nas słyszał!!! I to da się z każdym.
N-XXX Fabian!!!
Mar- Koniec gadania!! Ludzie się dziwnie patrzą!!!
Koniec gadania)
Mar - (w myślach) xx Nina
FwM(Fabian w myślach) -Marzena Wiesz... Kocham cię!!!
MarwM- Ja ciebie też!!! XXX Nina
N- I jak tam ??
Mar- chodźcie do hotelu. A my idziemy do domu!! Do jutra!!!
R- Co wy mnie śledzicie????

Krótkie ale mam brak weny!!!! Takie Masło Maślane!!! Pliss piszcie w zakładce "pytanka " pomysły na scenariusze bo inaczej nie będzie scenariuszy!!!

2 komentarze: