poniedziałek, 9 lipca 2012

Scenariusz / Zdjęcia/filmiki

Czyli piszę dalej...

Północ
N- Sara...Cichutko..... Spokojnie...Ciiiii
( W pokoju pojawia się Sara)
S- Nino...
N- Witaj Saro... Przepraszam nie mam czasu...
S- Słoneczko połóż ją na brzuchu....
N- Dobrze... Przestała płakać.. Jak SUPER
S- Kochanie jak będzie ci ciężko to pamiętaj jestem przy tobie.
N- Dobrze Saro.
( Sara zniknęła.)
N- Usiądę na chwilę.
( Nina usiadła na krześle i zasnęła. Obudziła się o 3 w nocy na karmienie dziewczynek)
N- Proszę Aniu. ( Po 10 minutach Ania zjadła i zasnęła)
F- Ja nakarmię Sarę, ty się połóż.
N- Kochany jesteś.
( po  15 minutach)
F- Skończone, zasnęła.
N- Co ja bym bez ciebie robiła????
F- Nie wiem, ale wie jedno zawsze będę przy Tobie.
 (Pocałowali się)
(obudzili się o 9.00
N- Fabian gdzie dziewczynki????
F- CO????
N- Nie ma dziewczynek!!!
F- Chodź na dół!!!
( salon)
A- Proszę Aniu . Nakarmione, przebrane i śpią.
N- Co one tu robią???
A- Płakały weszłam do was zabrałam je i siedzę tu z Patricia i Marą i się opiekujemy!!!
N- Dzięki dziewczyny!!
P- Nie przytomni jesteście!!
F- Jakbyś wstawała co chwilę do dziewczynek też byś tak wyglądała. Najgorsze, że jedzą o różnych porach!!
M- Współczuję Wam.
T- Chodźcie na śniadanie.
(wszyscy usiedli)
J- Uuuu Nie wyspał się ktoś!!!
N- Stul gębę Jerome!!!
P- Hej!!! To mój tekst!!!
N- Sorka!
J- A co to sie męża nie broni???
P- Zależy kiedy. Teraz akurat się z nią zgadzam.
Al- Jerome teraz będzie foch forever
J- Ażebyś wiedział.
P- Oj kochanie nic ci nie będzie.
T- Mam złą wiadomość...

Zdjęcia


 Film nie na temat , ale tak mi jakoś podszedł.
Dobra to taka notka na szybko!!!!
Lecę na zajęcia!!  HoA będę oglądała dopiero o 20.05 :( Pozdrawiam
Marzena/Amber

4 komentarze: