piątek, 26 października 2012

Scenariusz 4 by Ola xD

Hejka!
A więc tak...
Mam dla was krótki kawałek scenariusza


A. (Wchodzi do pokoju Niny) Co to miało być?
N. Ale co?
A. Nie udawaj, Viktor ma racje, ty nie umiesz kłamać
N. To może pójdziesz do niego i razem sobie pogadacie
A. Żartujesz, to Victor. No to, co to miało być?
N. Ale co?
A. Wiem, że nie ma żadnej pracy z fizyki
N. Skąd ta pe…
A. Pytałam się Mary
N. Uuu, a może…Ona te…. No tego.., chciała cię wrobić, żeby była najlepsza
A. Nino, to Mara, czy my rozmawiamy o tej samej osobie
N. No tak, ale….. (Patrzy się na półki z książkami Amber) Co to jest?
A. Nic! Nic tam nie ma… To moja…. Praca z fizyki, ta Fabian miał racje, ale ja już zdążyłam ją zrobić
N. Nie ma żadnej pracy
A. Po pierwsze Uuu, a po drugie przyznałaś się ha!
N. To i tak cię nie wyminie. Pokaż to!
A. Nie! (zabiera książkę)
N. Oddawaj to!
A. Nie!
N. Daj! (Wyrywa jej) Co to ma być?
A. Nino, to nie tak, chodzi o to, ze ja po prostu musiałam to zrobić, ja już taka jestem
N. Pooglądamy sobie
A. Okey, ale nie będziesz zachwycona


I tak..
Postaram się jak najszybciej dodać to coś, co Nina i Amber będą oglądać, ale nie wiem kiedy to będzie, może dziś, a może jutro.... Nie wiem, gdyż jutro musimy iść do szkoły bo odrabiamy.

By Ola xD

5 komentarzy: