czwartek, 11 października 2012

Powitanie / by Patrycja..

Cześć.xD Jak dobrze wiecie jestem Nathalia ( Patrycja) . Znacie mnie doskonale z bloga , którego  jestem załozycielką:  http://faaabinastoriesby-patrycja.blogspot.com/  . Prowadzi go ze mną Marzenka i Wiki :))) Soryy , że wcześniej nie napisałam notki powitalnie, ale sami wiecie "school" ;/ bardzo mi miło , że mogę należeć do tego bloga , a to dzięki Marzence :) Thank you Marzenaa ; P Jeszcze nie wiem dokładnie o czym bedę tu pisała, ale na pewno o Fabince : ))) Jak chcecie możecie mi sami podsunąć kilka pomysłów... I wait . Najblizsza notka już niebawem . Być może jutro :)

Pozdrawiam /Nathalia ( Patrycja ) < 33

11 komentarzy:

  1. Yes!! I am glad! I'm so happy ;D. I am waiting :3.

    A właśnie, w sierpniu (huhu, stare dzieje xD) odeszłaś z mojego bloga i nadal nie wiem dlczego. Nawet nie wiesz, jaka ja byłam wtedy smutna... Echhh... Ale żyje się dalej ;).

    P.S. Girls, how are you? ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Słońc wreszcie!! I na scenariusze czekam !!!!!

    PS.- Spoko, ale brakuje mi tych naszych cało nocnych gadek!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ,że tu jesteś. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm... czy ktoś może wie, dlaczego przychodzą mi maile z wiadomością, że na tym blogu dodano nowy komentarz? Zaczęłam się gubić xPPP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może dlatego ,że e-mail na którym masz założony blogspot masz taki sam jak na poczcie.:D
      Moje propozycja..
      Wika ;D

      Usuń
    2. I ci przychodzą informacje .
      U mnie np:
      mam założonego facebooka i podałam adres e-mail taki sam jak na poczcie. I przychodzą mi iformacje ,że np:
      - zostałaś zaproszona do znajomych ...
      - Masz oczekujące poiadomienia.
      I ja mam właściwie taki sam kłopot tylkoo ,że z facobookiem a nie z bloggerem. :d
      Pozdroo..

      Usuń
  5. Ej , a gdzie nagłówek wywiało ????

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mi chodzi o to, że ja nie jestem właścicielką tego bloga, a w Ustawieniach jest przecież napisane, na czyj e-mail powinny przychodzić te powiadomienia. Bo to z facebookiem to każdy ma, na e-mail przychodzą mi także wiadomości o nowych komentarzach na moim blogu, ale to wiem, bo jest wpisany mój e-mail. A tutaj? I don't know. Ich weiB nicht. Napisałabym jeszcze po chińsku, ale nie mam tych znaczków na klawiaturze xP

    OdpowiedzUsuń