niedziela, 21 października 2012

Scenariusz 2 by Ola xD

Hejka!
Jak sam tytuł wskazuje mam dla was mój drugi scenariusz!
Niestety, nie jest on zbyt długi, nawet można powiedzieć, że krótki.
Ale cóż, lepsze to niż nic...

Zapraszam!


(Następnego dnia, jadalnia, są wszyscy oprócz Fabiana)
J. Fabian nas dziś nie zachwyci swoją obecnością?
W. (Kierują oczy w stronę Ediego)
E. No co, powiedział, że czuje się fatalnie i ma złamane serce
W. (Kierują oczy w stronę Niny)
N. No co? Nic mu nie zrobiłam, nawet jeśli bym chciała wczoraj nie miałam czasu.
W. (Kierują oczy na Amber)
A. Tak, okey, ale myślałam, że już skończyli gadać, nie wincie mnie (wychodzi)
T.  Co wy tu jeszcze robicie? Lećcie do szkoły!
Al. O nieeee!

(Po szkole)
N. (Siedzi na kanapie)
E. (Siada koło niej) Nino?
N. Tak?
E. Nie chce być chamski, ani nie myśl, że się wtrącam, ale po prostu nie mogę już znieść tego marudzenia Fabiana, no i trochę się martwię
N. Edie się martwi?
E. Powiedz mi co się stało?
N. Ale kiedy?
E. No z tobą i Fabianem
N. Nic
E. Jestem twoim Osi… Osa… yhh.. Jestem twoim obrońcą, mam prawo wiedzieć
N. Ale nic się nie stało, nawet nie gadaliśmy, bo Amber wparowała do pokoju
E. To wy tego, nie zerwaliście?
N. My nie byliśmy razem, ani nie jesteśmy
E. Ale jak to, przecież ten pocałunek…
N. Myślałam, że no wiesz, zapyta mnie o, no wiesz
E. Nie, ja to nie Amber
N. No, czy chce z nim chodzić, a ten nić (posmutniała)
E. Ej, nie martw się, wszystko będzie dobrze (przytula ją)
F. (Przechodzi przez hol i przez uchylona drzwi widzi, że Nina i Edie się przytulają. Smutny odchodziło pokoju)
A. (Wchodzi do salonu) Szykuje się nowa para?
E. Nina ma doła
A. Ja to wiem, przecież ja nie na serio
E. uff, bo wiesz, Patricia mi by tego niedarowana, nie wiadomo co by się ze mną
N. Tak, rozumiemy
A. Chodź Nino, musimy cię odświeżyć. Masz całe zapłakane oczy i te policzki… Edi, zepsułeś Ninie włosy!
E. Sorki
A. Wiesz ile się nad tym napracowałam! Pierw musiałam je delikatnie rozczesać, no bo przecież…
E. To ja spadam (ucieka do pokoju)
A  i N (Śmieją się)


Czekam na waszą opinie!

Ola xD


8 komentarzy: