sobota, 13 października 2012

rozdział 5 + śmiech

hejka!

Marzenko pamiętaj że my cię wszystkie doskonale rozumiemy i wiemy jak to jest mieć nawał nauki
moje oceny
polski: 3+,3+,4(niezłe nie?)
matematyka: 3+ 4 4
historia: 4    + + +
religia: brak
W-f; brak
chemia: brak
fizyka: brak
zajęcia artystyczne(muzyka) 6(za granie na pianinie):):)(bo umiem:)
geografia 5 4 4
biologia: 5 5 4
niemiecki 5  +
Informatyka; 4
technika: brak(a nauczyciel to tępak):):):)
i uwaga.....

ANGIELSKI: 5 5 5 5 5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

odwala mi...

a teraz filmik który mnie tak rozśmieszył że po prostu się tarzałam ze śmiechu:)



słuchajcie do końca rozmowy telefonicznej:)

no a teraz scenariusz

wyobraźcie sobie że już skończyli szkołę i Alfie Amber i Nina trzymają się osobno Fabian Patricia i Eddie osobno a Mick Mara i Jerome osobno a Joy wyjechała i nie wrócila:)

jest impreza wszystkie grupy pozapominały o swoim istnieniu i jest impreza w domu Fabiana itp. przychodzą wszystkie grupy i mają karaoke.......a Alfie oczywiście jak to Alfie się wygłupia na sam koniec:)

N; to co idziemy na tą imprezę co jest w mieszkaniu na dole(przypominam że wszyscy z DA mieszkają  w tym samym domu ale się nie spotykają oprócz tych "grup"

A; jasne!

w mieszkaniu Fabiana

E; ej czy ona nie wydaje wam się dziwnie znajoma?(wskazuje na Amber )

P; tak skąd ja ją zna...MAM to Amber! tą pustą blondynkę poznam wszędzie!

F; a obok nie jest Alfie!

E; a obok ... nie to nie możliwe.. przecież to...

P/E; NINA!

F; ok chodźmy do nich

N; hej!(przytulają się)

F; jak tam u was?

A; sorka ale my idziemy na karaoke chodźcie wszyscy!(ciągnie cały DA na scenę i śpiewają):





F; wow Nina nieźle śpiewasz!

N; dzieki idziesz tańczyć?

F; jasne!(ida)
leci wolna piosenka

N; dawno się nie widzieliśmy nie?

F; ta.. tęskniłem za tobą:)

N; ja też(prawie się całują aż tu nagle....)

Al; (ze sceny) ROZKRĘCAMY TĘ IMPREZĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(PUSZCZA TO:)




W; HAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



PODOBAŁO SIĘ
I TAKIE INFO MAM URODZINY 13 LISTOPADA ALE PÓŹNIEJ NIE BYŁO MIEJSC WIĘC JADĘ 25 PAŹDZIERNIKA I WRACAM 2 LISTOPADA A JADĘ DO TEGO HOTELU(WEJDŹCIE NA STRONĘ TEGO HOTELU:  TITANIC BEACH HOTEL EGIPT )


PAPA:)

3 komentarze:

  1. No więc!! Super scenariusz. Super wszystko. I złóż zamówienie co chcesz w scenariuszu an 13 listopada!!

    OdpowiedzUsuń