czwartek, 25 kwietnia 2013

scenariusz 4 sezon cz 3

hello!

no więc idziemy dalej:)

N/Ed; (budzą się z krzykiem)

T; co jest?

N; jezu jaki koszmar!

Ed; znowu to samo mam tego dość!

T; rozumiem...zawołać Fabiana i Pat?

N; a już wrócili?

T; jeszcze nie...

Ed; to ich nie wołaj damy radę nie siostra?

N; no ba!

T; to wy jesteście rodzeństwem?

Ed; tak jakoś....

T; dobrze wiedzieć(wychodzi)

Ed; no więc teraz pozostaje tylko powiedzieć reszcie...

N; ta...

obiad


nie ma F i P

N; więc ja i Eddie musimy wam coś powiedzieć....

Ed; własnie Nina i ja...my ...jesteśmy....

Jo; (krzyczy radośnie i w tym samym momencie wchodzą F i P) jesteście parą?! to cudownie!

F/P; (przez łzy) CO?!?!?

N/Ed; co?! NIE!

F; nie kłam to koniec!(wybiega)

P; nie szczerz gęby Jerome:) i tak do końca swego marnego życia zostaniesz sam:)(odwraca się do Eddiego) a ty...(wali go z płaskiego) i ty (patrzy na Ninę) ...nienawidzę was!(biegnie za Fabianem)

Ed/N; JOY!!!!!!!

Jo; no co? wiem jak to ciężko powiedzieć wiec wam pomogłam!

N; Eddie jest moim .....

Jo; tak wszyscy wiemy chłopakiem nie musisz tego wykrzykiwać bądźcie szczęśliwi!

Ed; jezu Joy!

Jo; co?

N; już nic...wszystko zepsułaś!

Ed; NINA!? ech ty idiotko! Nina to moja siostra!

W; CO? JOY!?!?!?!?

J; sory...

A; teraz pójdziesz do Fabiana i Pat i im to wszystko wyjaśnisz!

Jo nie no!

W; TAK!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jo; ok....

w pokoju Fabiana

Jo; można?

F; jasne o co chodzi....

Jo; bo widzisz jak wybiegłeś...to Nina powiedziała że...

F; ze co?

Jo; że....Cię...nigdy...

F; nigdy co?

Jo; ....nigdy nie kochała...

F; co?!

Jo; musiałam ci o tym powiedzieć...

F; Joy?

Jo; co?

F; dziękuję (całuje Joy)

Jo; nie ma za co? ( w myślach: mój plan zaczyna działać!)



PAPA:)




Klaudia:)


2 komentarze:

  1. Super ;d
    http://fabinastoriesby-patrycja.blogspot.com/2013/04/28-odcinek-to-nie-tak-jak-myslisz-by.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń