niedziela, 14 kwietnia 2013

i znowu od nowa okej?

zaczynamy od nowa ludzie!(znowu:)

więc tym razem piszę 4 sezon od momentu gdzie 3 sezon się skończył:)

miłego czytania:)


J; ok to co robimy teraz?

Al; ja mam pomysł...Fabian to takie nasze wynagrodzenie za tą książkę w tamtym roku:)

J; to my zaraz wracamy:)(wychodzą za dom i wracają z Niną na ramionach)

N; jezu Alfie i Jerome naskarżę Joy i Willow!

J/Al; a ty skąd to wiesz?

N; ja? ja wiem wszystko! a teraz na ziemię!

J; bo co?

N; EDDIE!!!!!!!!!!!!!!!!!

E; co?

N; mógłbyś?

E; co? a tak jasne(łaskocze chłopaków Nina wyskakuje w górę i ląduje na ziemi)

N; JEROME I ALFIE!( podchodzi do nich powoli a oni się cofają)

Al; czy ktoś to nagrywa? wściekła Nina to będzie hit tego tysiąclecia!

E; spokój! Nina jest tu ktoś kto ma na to większą ochotę i ty również:)

N;...FABIAN!(przytulają się)

F; gdzie cię mi zabrali?(całuje ją we włosy)

N; potem ci powiem ale jeszcze jedno teraz Amber by powiedziała...

A; OOOO jakie to słodkie!

N; no mówię..i widzisz Amber klasa ekonomiczna wcale nie jest taka zła nie?

A; może być:)

F; Nino mogę cię prosić na stronę?

N; em..jasne :)

F; Nino...ja...

N; no wyduś to z siebie:)

F; nie umiem inaczej żyć...
myślałem że może kiedys mi przejdzie ale...to ty jesteś moją jedyną wybraną...przepraszam(całuje Ninę)

N; a mogę wiedzieć za co ty mnie właściwie przepraszasz?

F; myślałem że już mnie nie chcesz bo zerwałaś ze mną przez list i...

N; co? jaki list? nie wiem o czym mówisz:)

F; no ten list...(wyciąga)

N; ale ja nie pisałam do ciebie żadnego listu! i to nie moje pismo...Victor...to na pewno on...wtedy jak mnie porwał...

F; CO ZROBIŁ!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????????(wszyscy się na niego patrzą)

N; ciszej!

F; czy Eddie o tym wie?

N; oczywiście że nie...jak by wiedział to by nie dał ci tego listu prawda?

F; w sumie racja...

N; a co do listu...nie wyobrażam sobie żebym mogła zerwać(zarzuca mu ręce na szyję) z tak wspaniałym chłopakiem(przybliża się do niego) przez list czy telefon...to niedorzeczne

F; tak też myślałem że to nie w twoim stylu(całują się)

W: JEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

N/F; haha:)




no więc to pierwsza część 4 sezonu:)



PAPA:)


Klaudia:)

3 komentarze:

  1. super kiedy będzie gaduła

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaaaa...
    I swiat nagle stal sie kolorowy i piekny -teraz przez caly dzien bede szczesliwa :D
    Swietny, swietny, swietny scenariusz
    Fabina <3

    OdpowiedzUsuń