niedziela, 24 marca 2013

HEJ!(AUĆ!)

więc jak widać w tytule- coś mnie boli
a konkretniej prawa ręka...wczoral biegnąc poślizgnełam się na rozlanej w kuchni wodzie upadłam na prawą rękę nogą wywaliłam dolną listwę oparzyłam sobie dłoń(prawą) próbując wyłaczyć gaz żeby woda się juz nie wylała  i w rezultacie mam stłuczoną rękę



a tak na marginesie czy znacie Magdę Welc? to dziewczynka która w wieku 11 lat( teraz ma 14) wygrała 3 edycję mam talent! no więc do rzeczy jak pewnie nie wiecie pochodzę z Lublina i mieszkam w jego okolicach..a Magda Welc ma w mojej szkole siostrę(to taki bonusik) a teraz zapodam wam jej nową piosenkę





no i teraz gdzie teledysk?

a więc teledysk był kręcony w Lublinie w klubie Cream i 43 osoby z mojej szkoły( w tym siostra Magdy i ja:) plus sama Magda to 44 osoby nagrywały sceny do tego teledysku...LANS! ja i moje 4 koleżanki z klasy i wiele innych osób bawiłyśmy się przez 4 godziny w klubie Cream  a wyniki naszej pracy będą niedługo mozliwe do obejrzenia( jak będziecie chcieli to wstawię teledysk:)


PAPA:)



Nina:)



1 komentarz: