sobota, 2 marca 2013

coś nowego by Klaudia:)

witam naród!☺

wiem wiem przesadzam jak zwykle z resztą:)
naszła mnie wena na pisanie kartek z pamiętnika czyli coś dla mnie zupełnie nowego:)
będą to kartki z pamiętnika Niny i Fabiana w 3 sezonie:)+ scenariusze of course:)

a tak z innej beczki tak wchodzę na bloga i niestety go zaniedbujemy ale ja mam super mega problem bo chyba zawaliłam test z matmy ale teraz mamy geometrię więc ujdzie od biedy:)
a z fizyki ( jak zawsze dostawałam 3 z testów:( tak teraz dostałam 4 !!!!!!!!!!!!!!!!!! DUMA NARODZIE:)
♥♥♥♥♥♥♥♥♥☻☻☻☻☻☻☻☺☺☺☺☺☺☺☺
więc dzisiaj kartka z pamiętnika Fabiana... i scenariusz o tej samej scenie...trochę smutne albo mi się tylko tak wydaje

no wiec jedziemy:)

rano

F;(idzie do salonu)

Jo; hej Fabian podejdź na chwilę...

F; hej Joy:)

Jo; więc sobie tak myślałam...(Fabian jej nie słucha tylko udaje)

Jo; (pochyla się do pocałunku)

F; Joy co ty...

N; hej wszys...(zauważa scenkę wybiega na ulicę z płaczem)

F; NINA!!!( odsuwa się) Joy coś ty zrobiła!?

Jo; ale ja ... no dobra wiedziałam że przyjedzie...

F; ( wybiega za Niną) Nina nie!!!!!!!( Nina wpada pod samochód podbiega do niej) NIE!!!!!!!!!!

w szpitalu

F; przepraszam gdzie jest Nina Martin?

L; jest na sali segregacji...i...

F; i?

L; jest w śpiączce .... przykro mi

F; o nie...

Pie(lęgniarka); może dam coś panu na uspokojenie?

F; nie nie trzeba ( wchodzą a raczej wbiegają Amber Alfie Pat Eddie  a wgl wszyscy włącznie z Trudy i Victorem i Sweetem)

A; Fabian co się stało?!

F; ja.. ona ...Joy...potem...ona...samochód...to nie moja wina!!(płacze jest cały roztrzęsiony)

A; Fabian oczywiście że to nie twoja wina!

Jo; tylko moja...

W; CO?!?!?!

F; tak.. a Nina jest w śpiaczce...

W; o nie...


4 tygodnie później

F; idę dzisiaj do Niny...jeszcze się nie obudziła....

A; AAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!

W; AMBER???!!!

A; NINA SIĘ OBUDZIŁA!!!!!!!!!JADĘ DO NIEJ!!!!!!!!!!!!

w szpitalu

L; obudziła się proszę za mną....

na sali

F; Nina jak dobrze ze sie obudziłaś(całuje ją)

N; emm... ja też sie cieszę ale kim ty jesteś? i kim WY jesteście?!(wskazuje na resztę)

F; o nie...ona ma amnezję!

Drogi pamiętniku,

jestem roztrzęsiony że aż ręka mi się trzęsie i ledwo piszę ale muszę to z siebie w końcu wyrzucić...duszę to w sobie od 4 tygodni...więc może opowiem od początku.
to było chyba w piątek 26 września...tak na pewno wtedy  tej daty nigdy nie zapomnę..będzie mnie nękać do końca życia...więc rano gdy szedłem do salonu zaczepiła mnie Joy ... zaczęła coś tam gadać ale jej nie słuchałem... po chwili pochyliła się do pocałunku... byłem zaskoczony.. natychmiast się odsunąłem i do niczego nie doszło ale...( płaczę ) scenę niedoszłego pocałunku widziała stojąca w drzwiach frontowych Nina która dopiero co przyjechała...wybiegła z płaczem z domu na ulicę a ja za nią ale nie zdążyłem... wpadła pod samochód...to moja wina! 4 tygodnie później obudziła się ale ma amnezję i nic nie pamięta..no prawie nic..rozpoznaje Amber Patricię...nawet Joy!  ogólnie pamięta wszystkich oprócz mnie...nie mam siły pisać może jutro znowu spróbuję....

Fabian

XX




no więc się napisałam miłego czytania:)



Klaudia:) 

4 komentarze:

  1. Swietne :)
    Kiedy next?

    OdpowiedzUsuń
  2. Superr

    Niech odzyska szybko pamięć plissia;)


    Boskii<33

    OdpowiedzUsuń
  3. Super że naszła cię wena, świetna karteczka...proszę o to samo co anonim ;) Wpadnij do mnie

    OdpowiedzUsuń