niedziela, 30 września 2012

Podsumowanie

Hej!1 Dawno nie robiłam, żadnego podsumowania, więc dodam kilka zrzutów ekranu xDD



 Włochy - 6


Jestem wam wdzięczna za wszystko!! Tyle obserwatorów,wejść, komentarzy to jest nie możliwe!!! DZIĘKUJEMY!!!!
Jest  44819 wejść w  4 miesiące!! Wczoraj nasz blog skończył 4 miesiące!! Założyłam go 29.05, a teraz ma już 4 miesiące ponad 44 tysiące wejść, 29 obserwatorów, 287 postów,  985 komentarzy!! Jeszcze raz każdemu z Osobna dziękuję za te wszystkie miesiące!!!

Paulinko- Kochanie Dziękuję, wspierasz mnie, pomagasz, mogę się wygadać, dziękuję za komentarze, dzięki za pogadanki w wakacje. Dzięki Tb jeszcze to piszę Blogi :* xDD

Pati- Słońce..od czego by tu zacząć...Dużo dla mnie zrobiłaś i nadal robisz, Pogadanki w wakacje dobrze mi zrobiły. dzięki Tb piszę Blogi. :*  xDD

Julciu- Wariacie....Ty mi pomogłaś w prowadzeniu Bloga, byłaś ze mną w wakacje, strasznie się z Tb jak i z dziewczynami zżyłam. Dziękuję, że po prostu ze mną byłaś. Jesteś Pokręcona!!xDD :*

Natalko- Kochana Prowadzę z Tobą blogi i Tobie Też zawdzięczam Tę moją szczęśliwą pasję,zawsze mogę na cb liczyć :* xDD

Wiki - Motylku xD Chce ci podziękować za to co robisz. Piszesz scenariusze tak śmieszne, że każdy dzień nabiera kolorów. THX!!! ;* xDD

Klaudio- Piszesz ze mną na tym blogu od ...właściwie to od początku. Nie wyobrażam sb tego bloga bez ciebie!! :* xDD

Aguś - Miła moja Agniesiu. Dziękuję, że mogę z tb porozmawiać. Czy jak coś zawsze jesteś. Dziękuje słońce :) :* xDD

Martuś- Kochana Twój Blog odnalazłam jako 2. Byłam strasznie ciekawa o czym piszesz!! Spodobało mi się to! Później czytałam blog Oli i też nie mogłam utrzymać cierpliwości. Dziękuję, że pisałaś takie boskie scenariusze, bo teraz niestety odeszłaś :( :** xDD

Sibunka - Twoje scenariusze mnie zafascynowały. Widać ile racy wkładasz w siebie, żeby je pisać :* xDD

Deenie-  Z tobą rozmawiałam nie raz na Blogu Tw. Prawda?? Twoje krzyki o jedno imię. Nigdy tego nie zapomnę !! :* xDD

Mo -  Poznałam cię na Blogu pamiętniki Niny Martin. Zaczęłyśmy gadać : Ja, Ty i Paula, później jeszcze Pati. Dziękuję. Pracuję na Twoim blogu chociaż go zawiesiłam postaram się w najbliższy czasie go odblokować :* xDD

Isobel - Zatrudniłaś mnie na Sw Bloga później odeszłaś zniosłam to Tragicznie!! Ale się cieszę, że mogę nadal podziwiać Tw Twórczość na innych blogach :* xDD

Nina - Słońce twojego Bloga czytam i nie mogę się oderwać!!! Piszesz świetnie, dodajesz mi siły. Przez komcie i przez scenariusze.  :* xDD


~♥ Rutter - Tobie dziękuję za to, ze zrobiłaś piękne nagłówki!! Dziękuję słońce!! :* xDD

Tori- Przyjęłaś mnie na bloga o Sibunie. Dziękuję. I to dzięki Tobie zaczęłam pisać opowiadania o 1D :) :* xDD

Damian - Hmm...Piszesz świetne scenariusze, nie przewidywalne. Można dużo przemyśleć!! Dziękuję, że w ogóle jesteś tu z nami jako nie liczny chłopak :* xDD

 Dziękuję też dziewczynom, które wysyłały mi scenariusze na bloga :* xDDD

Jest was Tak dużo ze nie spiszę wszystkich!! To jest Pewne!! Ale reszcie też dziękuję!! To wy dodajecie mi otuchy!!!

ANONIMKOWIE - DZIĘKUJĘ!! I za obelgi i za gratulacje. Wiem co mogę poprawić i wiem co wam się podoba dziękuję :* xD


wszystkim gorące  DZIĘKUJĘ!!!!


Pozdrawiam
Marzena

19 komentarzy:

  1. Nie musisz dziękować prawie się wzruszyłam ;)

    Tobie też dziękuje za wszystko

    Jeszcze raz dziękuje
    Pozdrowionka

    radocha6:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie musisz dziękować. To ja powinnam tobie dziękować :****

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie trzeba. To ja dziękuję robie ;***. I gratuluję takiego sukcesu na blogu, masz talent :). Jak to zrobiłaś? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba wam dziękować!!!! Wiesz, żebym ja jeszcze wiedziała jak ja to zrobiłam!!

      Usuń
    2. Hahahah :D. Pozazdrościć ^^. Huehuehue xP. Hihi ;P. Sorrry, mam głupawkę i to się odbija na tym komentarzu xD. A ta głupawka to z radości :>

      Usuń
    3. A może to trzeba iść do specjalisty???hm...????

      Usuń
    4. Ale topo prostu uzasadniona radość ;)

      Usuń
    5. No co, po prostu mam radochę xDD. A głupawka nadal trwa... DUN DUN DUN! Huehuehue ^^

      Usuń
    6. Coś mi się udziela!! Od jaśnie-wielmożnej pani xDD Kicu - Kicu, Szuru-buru!!

      Usuń
    7. Zacna głupawka, nieprawdaż milordzie? xP. Hahahahahahah xDDDD. Macie może lek na tę głupawkę, bo nie mogę się opanować heuheueheueheu ;]

      Usuń
  4. Nie świruj ...
    Pierwszy raz słyszałam takie słowa i nigdy chyba ich nie usłyszę...
    Ja tobie dziękuję...
    Ty mi nie musisz. :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochanie dziękuję CI.!<3 Ty Mój wariacie.!!! Haha . Przepraszam, ze nie odwiedzam tego bloga za często. : (( Na prawdę nie mam kiedy. jak widzisz tracę czas nawet na FCH i NTH. Ledwo co wymyślam rozdziały o 1D. :((( Ale obiecuję się poprawić.
    Dziękuję jeszcze raz!: ***
    I Love You. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I love you Sunny and i miss you. You're crazy guy. And THX U!!!! I WATE FOR ANSWER!!

      MISS YOU
      MARZENA

      Usuń
    2. haha I miss U too. ^^ I to ja powinnam dziękować Tobie za to, że przyjęłaś Mnie w wakacje na bloga.:) To było super móc tu pracować i poznać tak wspaniałych ludzi.: D : ***
      Myślę, że kiedyś powrócę.C:
      Zapomniałam dodać, że Ci gratuluję. WoW 44819 w 4 miesiące? Nawet Ja tylu nie Mam.^ ^ Haha. Pozdrowionka. < 333

      Usuń