wtorek, 18 września 2012

Podjęto decyzję!!!

18,09,2012                                                                                                                               Milanówek

                              Decyzja w Sprawie odejście z Bloga http://mscenariuszehoa.blogspot.com/

  Ja Marzena Bolc w pełni swej świadomości (No prawie w pełni) podjęłam decyzję w sprawie odejścia z tego że bloga. 

Otóż po zastanowieniu,rozmowie z dziewczynkami i założeniu że za Wami BARDZO BARDZO tęsknię postanowiłam.........:

ZOSTAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dziękuję wam za wszystko. Dziękuje za pomoc, najbliższy scenariusz jutro :)

Pozdrawiam
Marzena Bolc



I jak wam się podoba moja decyzja?????? Mam nadzieje, że tak.

7 komentarzy:

  1. Jest! Ja się tak cieszę, że... nie mogę tego opisać :D. Ale ja chyba odchodzę, być może z bloggera też -,-

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mnie przestraszyłaś . ! Normalnie Foch . ! haha xd . żartuje . :P A Co do ciebie nie odchodzisz z bloggera i z blogów. .!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak!! Paula nie odchodzisz z Blogów i z bloggera!!! ZAKAZ!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorki, ale... mam klka powodów. Nie chodzi o brak czasu ani o szkołę, ani o brak pomysłów itp. ...

      Usuń
    2. okej rozumiem!! Tylko to dla mnie okropnie trudne!! Zmieniłaś właściwe ....wszystko w moim życiu!! To przez ciebie piszę na blogach!! I tylko przez ciebie!!

      Usuń
  4. Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuraaaaa ,!!!!!

    No ej.. Pytanie czy się podoba ta decyzja... NO EWONIE ŻE TAK!!!!

    OdpowiedzUsuń