sobota, 15 grudnia 2012

3 sezon by Ola xD

Hejka!
jestem wkurzona na maksa!
Pewnie widzieliście już na innych blogach zdjęcia promocyjne
Są.. jakby to ująć delikatnie ..... okropne.

Po pierwsze...
Nie podoba mi się to, że Eddie i K.T spędzają tak razem dużo czasu. Na promo akcja kręciła się wokół niego i tej nowej. Oglądając zdjęcia Eddiego i K.T mówiłam: O Eddie i to coś! Scenarzyści myślą sobie, że wyjazd Niny da się jakoś ..... no nie wiem... ominąć. Peddie ma być razem a nie jakieś Keddie?

Po drugie.....
Gdzie jest moja ulubiona postać. Bez jej śmiesznych tekstów TDA nie będzie takie fajne. Chodzi mi o Amber. Usunęli Ninę, okey, to jeszcze można zrozumieć, bo wyjechała na studia. Chociaż ja twierdzę, że jeśli kręcenia do filmu zaczęły się w lipcu, to do końca wakacji przecież mogła w nim zagrać. Potem by wstawili, że jej babcia zachorowała i musi wyjechać, aby się nią zająć. Jakiś problem? Ale nie.... przecież ona musiała odpoczywać, a potem zagrać w nowym horrorze. Ale mieliśmy mówić o Amber... Nie pojawiła się na żadnym grupowym zdjęciu. Na nick.com wcale nie dodali jej nowego zdjęcia. Po prostu wycięli te z drugiego sezonu, troszkę wyprostowali i stawili to niebieskie coś. I tyle... Po prostu... Gratuluję!

Po trzecie...
Sibuna bez Amber i Niny? Nie, przepraszam bardzo, ale to nie jest Sibuna. Klub nie może istnieć bez ich założycielów. Dobra, Niny nie ma, więc przewodzenie przejmuje Amber i Fabian. W końcu .... Nina najbardziej im ufała. Ale nie .... Sibuną musi rządzić Eddie i K.T, którzy nigdy w niej nie byli i nie mieli pojęcia co ten klub razem przeszedł. Może dlatego Amber zrezygnowała z Sibuny. Znaczy... "Madrzy" scenarzyści w końcu zrozumieli, że coś nie trzyma się kupy. Jeszcze raz ..... Gratuluję!

Po czwarte...
Strój. Co oni zrobili z nimi. Najbardziej z Patricią. Z buntowniczki przerobioną ją w plastikową lalę i jakimiś gwiazdkami na mundurku. A jej spódnica? Zawsze wyglądała świetnie, a teraz...? Jest taka... brak mi słów.

Willow
Wczoraj była u mnie kuzynka. Ma dziewięć lat, ale jak zauważyła jej strój zaczęłyśmy się śmiać. Bo wiecie... rajtuzy... pierwsza klasa.

I masę innych rzeczy... Mam nadzieję, że te profilówki to tylko z winny takiej, że zmienili fotografa. Czy coś takiego

Po piąte...
Dlaczego K.T ma jakiś naszyjnik? Tylko Nina miała coś takiego. W drugim sezonie mówili, że wybrana wraz z osirionem muszą ratować świat. Scenarzyści jednak pisząc scenariusz do 3 sezonu nie zerknęli na drugi. Więc wychodzi na to, że wybraną jest K.T, no bo, w końcu to ona zostaje partnerką Eddiego do odkrywania tajemnic.

Więc, teoretycznie, sezon 3 będzie do Bani!
Mam nadzieję, że gdy zacznę go oglądać, będzie całkowicie inny niż go promują.
Módlmy się o to....


Możecie się nie zgadzać z moją opinią, ale taka jest moja...

Piszcie w komentarzach co wy uważacie na ten temat


Ola xD

4 komentarze:

  1. W 100% zgadzam się z twoją opinią. Sezon 3 zapowiada się fatalnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie Peddie jest ok (nie jaram się nimi i długo nie akceptowałam tej pary), a co do K.T- Eddie myślę że może być interesująco.... ale najlepsza opcja to wywalenie nowych dziewczyny i powrót Niny Martin.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się...po odejsciu Nathali mialam nadzieje, ze Amber uratuje ten serial. A jednak nie... To okropne ... bede ogladac 3 sezon, ale po tym jak Nina wyjedzie, a Amber zejdzie na 2 plan TDa przestanie miec ten swoj klimat i jezeli bedzie az tak zle to pewnie przestane to ogladac.

    OdpowiedzUsuń