środa, 7 listopada 2012

"Cytat tygodnia" by Ola xD


Hejka!
A więc tak… Dzisiaj będą cytaty tylko z ocinka 24, głosujcie na nie przez wybranie numerka cytatu na Ankiecie

1.  (bal, P i E kończą tańczyć)
E. I jak? Nie bolało?
P.  Bolało, nadepnąłeś mnie ze cztery razy

2. (Korytarz, po pocałunku z Joy)
Am.  Ty!
F. Rozmawiałaś z Niną?
Am. (Wali go)
F. To było niechcący!
Am. Ktoś cię pchnął na jej usta!

3. (Amber nie chce wpuścić Fabiana do Łazienki)
 F. Amber, ja muszę,  naprawdę muszę z nią porozmawiać, nie chodzi tylko o tamto, martwię się o, bo coś jej grozi, wszystko ze snu się spełniło
A. Całowałeś kogoś innego, nic gorszego jej nie grozi, przynajmniej nie ze strony zjawy

4. (Nina prawie spada w przepaść, na szczęście Fabian ją łapie)
Am. Ooo, pogodziliście się!
(N i F odrywają się od siebie)
F. złapałem cię
N. No, a teraz leć i łap tę drugą dziewczynę

5. (Bal)
Jo. Okey, sama powiedź czy robię źle, pocałowałam Fabiana, ale on myślał, że jestem Niną przez taką samą sukienkę i Maskę, a ja nie wyprowadziłam go z błędu
P. Powiedź, dlaczego miałaś jej maskę
Jo. Podwędziłam?
P. Więc zrobiłaś źle
Jo. W głębi na pewno wiedział, że to ja
P. O nie, na pewno nie wiedział
Jo. A skąd to wiesz?
P. Bo chłopaki nie mają głębi

6.  (tunele)
N. Przyjrzyjcie się, to zobaczycie głowę
F. No tak
Am. Gdzie?
N. To jest most
F. Pewnie jest jakiś sposób, żeby go opuścić
N. Jasne, mam instrukcję obsługi z rozdziałem o usuwaniu usterek
Am. Skucha

7. (Kuchnia)
V. Edison, co ma znaczyć ten obrzydliwy bałagan! Co tu w ogóle robisz?
E. Racuchy, nie widać? Nie da się ich zrobić nie bałagając
….
E. O Jerom, zostawiłem w kuchni wielki stos racuchów, mógłbyś tak jakoś po jednym podsuwać mi pod drzwiami?

Głosujcie!

Ola xD

2 komentarze:

  1. Najlepszy jest 2 cytat. Do tego momentu jeszcze oglądałam :P Oczywiście czekam na ciąg dalsz scenariuszy <2

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy dodasz scenariusz???

    OdpowiedzUsuń