poniedziałek, 23 grudnia 2013

...

Witajcie!
Po długiej nieobecności w końcu zdecydowałam się napisać.
A więc tak..
Nie mam zbytnio czasu na pisanie, ale nie chcę też przestać tego robić.
Więc chcę się zapytać, co byście chcieli:

1. Kończyła pisać tamte opowiadania, które zaczęłam
2. Rozpocząć nową historię
3. Co jakiś czas dodawać dłuższe opowiadania na osobny temat z zakończeniem historii (np. o Peddie, Fabinie, o uczniach, o zagadkach)
4. Całkowicie przestać pisać

Daję wam wybór
Czekam na komentarze

Ola xD

8 komentarzy:

  1. zdecydowanie 1 o jeszcze raz 1 kocham twoje rozdziały

    OdpowiedzUsuń
  2. ja za 1 ale 2 i 3 też mi odpowiadają :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście,że kontynuować tamtą historię!Jestem bardzo ciekawa co się stanie dalej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że najlepsze byłoby drugie. Czasem trzeba zacząć nową historię, a starą odłożyć, choćby na jakiś czas. Ale to wszystko oczywiście tylko twoja decyzja.

    OdpowiedzUsuń