niedziela, 21 lipca 2013

Rozdział 1 // Klaudia

hej hej hej!

WRACAM PO DŁUGIEJ PRZERWIE Z NOWĄ CZĘŚCIĄ



Mara:

Zostałam sama. Na powrót do Fabiana czy Jeroma nie mam na co liczyć. Pierwszy znowu kręci z Niną a drugi chodzi z Joy. Jestem sama i nic tego nie zmieni. Chyba że powrót Micka na co nie liczę. Swoją drogą to nawet się cieszę że Nina wróciła. W domu znowu jest ta miła i przyjemna atmosfera która odeszła wraz z odejściem Niny. Współczuję jej z powodu jej babci no ale jest przybraną siostrą Eddiego. Ciekawe czy Nina wie o Sibunie. Eddie jest liderem ale podobno stracił moce. Chociaż ostatnio coś bredził o tym że śnił mu się Ozyrys i że nie stracił jednak tych mocy.
Nie rozumiem nic z tej ich paplaniny na temat tej wybranej. Victor odszedł z domu Anubisa i domem teraz tymczasowo zarządza Trudy ale słyszałam że ma go przepisać na jedno z nas. Znając Trudy to przepisze go na Ninę albo Fabiana.

Nina:

Amber od rana dzwoniła do mnie z pytaniem kiedy a wejść do salonu. Tak wróciła do domu Anubisa i będzie ze mną mieszkać na strychu. Zeszłam do salonu by ją zapowiedzieć. Uprzedziłam ją że Alfie chodzi z Willow a ona zrobiła się smutna ale starała się tego nie okazywać.
  • Uwaga mam dla was jeszcze jedno ogłoszenie!
  • Jakie?
  • Dobra chodź tu Amber bo nie wyrobię no.
  • AMBER!!!!!!!!!!!!!!!
  • To ja!
  • Co ty tu robisz Amber?
  • Alfie nie musisz być niemiły! - krzyknęła Willow.
  • Amber może przyjdziesz potem do nas?
  • A gdzie wy w ogóle będziecie mieszkać? U nas jest cały dom pełny a nie możecie wiecznie spać na materacach.
  • Dziewczyny będą spały na strychu. Przed chwilą skończyli go remontować.
  • Serio?
  • Tak zapraszam was i wasze walizki.
  • Super! - krzyknęła Amber a ja podeszłam do Fabiana. - Spotkanie Sibuny u nas o dziesiątej. - szepnęłam mu na ucho.
  • Dobry pomysł musimy ustalić co dalej.
  • Do zobaczenia na obiedzie:)
  • Pa.

Amber:


Alfie zrobił się dla mnie strasznie niemiły. Mam przeczucie że chodzi o to że usprawiedliwia się przed samym sobą że jest z Willow i boi się że znowu coś do mnie poczuje. Nie nie jestem zapatrzona w siebie tylko słyszałam jak rozmawiał o tym z Eddiem i myślał że tego nie słyszę. Swoją drogą jestem ciekawa stanu rzeczy w Sibunie i jestem pewna że Nina ma tak samo. Cieszę się, że mamy pokój na strychu. Ale moment...

  • Nina?
  • Tak Amber?
  • Jeśli oni remontowali strych to znaczy że....
  • ….że znaleźli wszystkie tajemne skrytki....
  • ...i że znaleźli kielich!
  • NIE! Musimy się dopytać Sibuny czy go z tamtąd zabrali! Mam nadzieję że tak...
  • Ok idziemy na zeberanie.
  • Dobra.

Na zebraniu:


  • Ok to pytanie numer jeden. Czy..... - nagle zauważyłam że na łóżku Niny siedzi Mara – Co ona tu robi? - krzyknęłam.
  • Mogę ci zadać to samo pytanie!
  • Ej spokój! - krzyknęła Nina.
  • A ta jak zawsze opanowana. - powiedział Eddie za co oberwał od Niny po głowie.
  • Nino wyjęłaś mi to z ust po prostu. - powiedziała Pat.
  • Ok to teraz na spokojnie dwa pytania. Pierwszej jest takie że kilka osób nie przeszło inicjacji i trzeba ją przeprowadzić. A drugie które mnie i Amber mega niepokoi i nie mogę przez nie spać to. Czy zabraliście z tąd kielich zanim zaczęli robić remont?
  • A propo Nina to twój wisior nie?
  • A no tak dzięki. No więc sprawdźmy czy dalej tu jest.- powiedziała Nina podchodząc do schowka na kielich.
  • Jaki znowu kielich? - zapytała Mara.
  • Zaraz zobaczysz.
  • No więc....



a teraz taka jakby zapowiedź:)


Sibuna odkrywa co się stało z kielichem. Słowem szykuje się kolejne zejście do piwnicy a konkretniej do tuneli. Ku zdziwieniu wszystkich i zadowoleniu Mary do domu Anubisa wraca Mick. Fabian odzyskał przyjaciele, zyskał nowego współlokatora, i wszystko wskazuje na to że odzyskał również dziewczynę. Nina i Eddie mają dziwne sny i zaczynają porozumiewać się przez myśli. Na światło dzienne wychodzi długo skrywana tajemnica. Fabian w końcu zbiera się na odwagę by powiedzieć Ninie co czuje do niej od początku ale ta w połowie rozmowy mdleje. Okazuje się że Eddie miał wizję z Niną w roli głównej. To co tam zobaczył przeraziło go nie na żarty...


no więc taka zapowiedź


PAPA


Klaudia

10 komentarzy:

  1. super ♥ ♥ ♥
    daj szybko następny!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!Czekam na kolejny!
    Zapraszam do siebie!
    peddiedifferenthistory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jej. czekam na koleeejny. ;*
    genialny !

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne!
    ciekawe co będzie dalej...

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh genialne, jak super, że jesteś.! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały :)

    Twój blog został nominowany do The Versatile Blogger . Szczegóły u mnie: http://housee-of-anuubis.blogspot.com/p/libster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne! *.*

    OdpowiedzUsuń