czwartek, 31 maja 2012

Scenariusz 2 cz 2

N- czego chcesz?
AM - Kielicha angh
N- Nie wiem gdzie jest!!!
Am - Wiesz!!!!
N- Ale no po co ci??? Przecież jesteś nieżywa!!!!
Am - No tak ale jeśli napije się z kielicha wszyscy będą pod moją władzą!!!!
N - Na pewno ci go nie dam !!!!!
Głos Fabina - Nina , Nina obudź się .
                          (Nina się budzi )
N - Fabian??
F- Tak Nino co się stało/??
N - Rufus chce mnie i Ciebie......
                        Wchodzi Mick z Marą
M - Jak się czujesz ???
N - Dobrze !!
Mi - powiedźcie nam o co chodzi!!
F ok !!! ( opowiada)
MI i M -Acha spoko!!!
N - nie dziwi Was to??
M - Nie
N- Jak to ??
M - Moja prababcia była wybraną . U rodziła się 7.07.1928roku . Miała dwie córki moją babcie Anie i ciocie Teresę . Ciocia Teresa miała córkę Emilie która zginęła wraz z mężem w wypadku i osierociła córkę też wybraną .
N - To prawie moja historia :)
Mi - Więc Jesteście Rodziną
M i N - Tak
N - Zadzwonię do Babci i się dowiem!!!
(Nina dzwoni ale nikt nie odbiera , Nagle....)
R - Halo ??
N - RUFUS
                                    krótkie   ale to druga część
                                      pozdrawiam  Marzena

2 komentarze: