czwartek, 9 sierpnia 2012

Scenariusz Wakacyjny Cz. 12 / By Jullu$$ . xx .

Wittam . ^ ^

Aww ... : 3 Jak Ja się cieszę . ! Czym mianowicie . ? Tym, że Burkely < Mój przyszły mąż, ale niestety Burkely jeszcze o tym nie wie . > Ma dzisiaj urodziny  . ! Zaczęłam pisać do Niego list . ! Tylko jeszcze muszę kupić znaczek . ; D
Dodaję scenariusz . Na życzenie Pati - duuużo Fabinki . !


N- (Mdleje.)
F- Nino... Obudź się. (budzi Ninę.)
N- (Budzi się.)
F- Wszystko dobrze?
N- Ta-aaa. (wstaje, łapie się za brzuch.) Nie, nie jest dobrze.
F- Nino co Ci jest?
N- Dziecko chyba niedługo zawita.
Al- Ale to niemożliwe. Nie minął nawet miesiąc.
N- Ze Senkharą jest wszystko możliwe. (coraz bardziej boli Ją brzuch.)
A- Ra-a-acja.
(Śmieją się.)
N- Przestańcie gadać tylko zawieźcie Mnie do szpitala!
W- A NO TAK! (idą, zapominają o Ninie.)
N- Hej, a Ja?!
(Wracają, tym razem idą z Niną.)
*W szpitalu*
L- Spokojnie. To były tylko skurcze Panno Martin.
F/N- Panno Rutter. (patrzą na Siebie, po czym uśmiechają się.)
L- Dobrzeeee...
*W domu Anubis'a*
F- Może połóż się spać Kochanie.
N- Wiesz chyba pójdę.
A- Czekajcie.
W- ???
A- Tak Sobie pomyślałam żeby przez jakiś czas Nina i Fabian byli razem w pokoju. Co Wy na to?
W- Dla Nas spoko.
E- (Siada przy Patricii.) Czyli dzielę pokój z Yacker tak? (patrzy Jej w oczy.)
A- No.... NIE.
E- Co? Czemu?
A- Ja dzielę pokój z Pat.
E- (Jest smutny.)
P- Spokojnie Edison. (całuje Go.)
E- Już Jestem spokojny.
T- Kolacja dzieci.
N- Chodźcie.
(Idą, siadają na miejsca.)
A- Fabian. Wiesz, że Nina nie chciała Ci nic powiedzieć o tym, że  jest w ciąży?
F- Co?!
N- O-ou... (wstaje.)
F- (Wstaje, podchodzi do Niny. Przyciąga Ją do ściany.) Będzie kara. (całuje Ninę.)
N- Chyba polubię te Twoje kary. (uśmiecha się.)
F- Więc dostaniesz powtórkę. (chce pocałować Ninę, ale Ta wyrywa się z Jego objęć i biegnie do pokoju.) HEJ! (biegnie za Nią.)
P- Ale słodko... Aż robi Mi się nie dobrze.
W- (Śmieją się.)
*Przed pokojem Niny i ... teraz Fabian'a*
F- (Łapie Ninę.) Teraz Mi nie uciekniesz.
N- Czy aby na pewno? (próbuje Mu się wyrwać.)
(Wchodzą do pokoju. Nina wyrywa się z objęć Fabes'a.)
F- I tak Mi nie uciekniesz.
N- Na pewno?
F- Zapomniałaś, że coś Mam. (pokazuje Jej klucz.)
N- O-ooo.... Tylko nie to.
F- (Zamyka drzwi.) Teraz odbędzie się prawidłowa kara... (łapie Ninę. Przyciąga Ją do ściany.)
N- Prawidłowa kara? Nie wygląda Mi na to.
F- (Przyciąga Ninę do łóżka.) To jest ta kara.
N- Hmm.... Zaczynam się bać.
(Całują się i.... < wiecie co dalej . xDD > . )
*Salon*
(Jest Sam Eddie.)
P- (Wchodzi.) Co robisz? (siada przy Eddie'm.)
E- Pracuję nad zagadką.
P- Ale po co?
E- Ktoś musi to robić.
(Pocałowali się.)
Vic- Wybiła dzięsiąta...
E- O proszę!
(Idą.)
**Następnego dnia**
*Pokój FabiNy*
N- (Budzi się i  przeciąga, ziewając. Spogląda na Fabian'a.)
F- (Udaje, że śpi.)
N- Jak On słodko śpi... Pójdę Mu zrobić śniadanie. (wstaje.)
F- (Łapie Ją za biodra.) A do kąd wybiera się Moja księżniczka. (przyciąga Ją so Siebie.)
N- Fabian. (siada w objęciach Fabian'a.) Myślałam, ze śpisz.
F- Kłamiesz! Chciałaś Mi uciec.
N- Ja?! No coś Ty!
F- Należy Ci się kara.
N- Co?!
F- (Kładzie Ninę na łóżko koło Siebie.)
N- Fabian! (śmieje się.)
(Całują się.)
*Jadalnia*
(Wchodzi FabiNa.)
A- A Wy co tacy zadowoleni?
F- (Odsuwa krzesło Ninie.)
N- A nie można? (siada.)
F/N- (Całują się.)
E- (Rzuca w Nich bułką.) NIE PRZY ŚNIADANIU!
W- (Śmieją się.)
**Po śniadaniu**
*Salon*
F- Nino chodź proszę na chwilkę na górę.
N- Okej...
(Idą.)
A- Dość długo przebywają razem na górze.
Al- Amber czy...
A- NIE ALFIE!
Al- Ouu...
*Pokój Fabiny*
(Wchodzi FabiNa. Fabian zakrywa Ninie oczy.)
N- Mogę już to zobaczyć?
F- (Odkrywa Ninie oczy.)
N- WoW.
(Pokój jest cały w płatkach róż. Po środku stoi mały stolik, 2 krzesła, świece i jedzenie.)
N- To obiad czy kolacja?
F- To i to. Chcę abyśmy ten dzień spędzili razem.
N- A Trudy?
F- Powiadomiłem Ją, że nie będzie Nas na kolacji.
N- A pokój?
F- Zamknąłem na klucz, który schowałem w Moim sekretnym miejscu.
N- Jesteś cudowny.
F- Ty też.
(Całują się.)
F- Najpierw obejrzyj ten film. (puszcza film.)
N- To My?
F- Tak. Zrobiłem to specjalnie dla Ciebie.
N- (Przyciąga Fabian'a do ściany.)
F- Co robisz?
N- To jest kara.
F- Za co?
N- Za to, że tak się dla Mnie trudzisz. (całuje namiętnie Fabian'a.)
F- Ta kara Mi się podoba. (uśmiecha się. Chce pocałować Ninę.)
N- Nie-ee... Reszta po kolacji.
F- (Odsuwa Ninie krzesło.)
N- (Siada.)
(Śmieją się, rozmawiają itd.)
N- Fabian... to.... co dzisiaj zrobiłeś.... Było... To słodkie. Jesteś cudownym chłopakiem.  A teraz mężem.
F- A więc należy Mi się jakaś nagroda?
N- Ale... jaka?
F- Już Ja coś wybiorę. (podaje Jej rękę.) Może taniec, a potem nagroda?
N- Chętnie.
(Zaczynają tańczyć do wolnego kawałka. Piosenka już się skończyła. Fabian bierze Ninę na ręce i kładzie na łóżko.)
N- To był cudowny wieczór. Jesteś kochany.
F- Wiem. (kładzie się koło Niej.)
N- Więc jaka to nagroda?
F- Właśnie ta. (zaczyna całować Ninę... < każdy wie co jest potem.> xDD . )
***Dalej nic ciekawego się nie działo. Jerome i Mara przyjechali, gdyż zaczął się rok szkolny, Eddie nadal szuka wskazówek. A więc przechodzę dalej.***
**Parę miesięcy później**
*Salon*
(Wchodzi zaspana Nina.)
F- Kochanie już wstałaś? (całuje Ją.)
N- Taaa.... Nie było Cię przy Mnie, więc nie chciało Mi się spać.
F- Ale powinnaś się przespać.
N- (Szepcze Mu do ucha.) Więc musisz iść ze Mną.
E- Jak słodko.
W- (Śmieją się.)
A- WOW NINO! Brzuch Ci urósł!
N- Taak. Jeszcze tylko 2 miesiące. (powtarza po cichu smutno "dwa miesiące".)
F- Co mówiłaś?
N- Nic nic. Idziemy?
F- Teraz nie mogę. Idę do szkoły zapomniałaś?
E- Ojciec, który jeszcze się uczy.
W- (Śmieją się.)
F- Ale jak wrócę czeka Cię niespodzianka.
N- (Opiera się głową o ścianę.) Niespodzianka? Jaka?
F- Jak Ci powiem nie będzie niespodzianki. (całuje namiętnie Ninę.)
W- Fuuuu.....
F/N- (Śmieją się.)
F- To pa. (chce pocałować Ninę w usta, ale ta nadstawia policzek.)
N- Moje usta muszą odpocząć
F- A właśnie, że nie. Od teraz są Moje. (całuje Ninę, ta się uśmiecha.) Pa. (wychodzi.)
T- (Wchodzi.)
N- Hej Trudy może w czymś pomóc?
T- Nie gwiazdko. Idź się zdrzemnij.
N- (Wychodzi.)
*Pokój FabiNy*
(Nina śpi, wchodzi Fabian.)
F- (Siada przy Ninie, głaszcze Ją po policzku.)
N- (Budzi się i przeciąga ziewając.)
F- Wstała Moja królewna. (całuje Ninę.)
N- Wróciłeś?
F- Tak. (bierze Ją na ręce.)
N- C-co Ty robisz?
F- Musisz się jakoś odświeżyć.
*Łazienka*
F- (Wchodzi, postawia Ninę.)
N- W-O-W. Wanna z płatkami róż?
F- Odśwież się, a Ja zaraz wrócę.
N- Nie zostaniesz ze Mną?
F- Nie?
N- (Mówi Mu na ucho.) A szkoda.
F- Gdybym został nie byłoby niespodzianki. (całuje Ninę.) Nie śpiesz się. (wychodzi.)
N- Nie będę. (przegryza wargi i wchodzi do wanny.)
*Parę minut później*
N- (Wychodzi z wanny, zauważa jakąś paczkę. Otwiera Ją.)WoW... (Przebiera się.) Wyglądasz ślicznie wiesz? (układa fryzurę, a następnie się maluje.) Widzisz? Tatuś robi dla Nas niespodziankę. (łapie się za brzuch.) Jeszcze tylko dwa miesiące i będziesz tu ... z Nami. (Wychodzi.)
<NINA WYGLĄDA TAK :
Sukienka :


Buty :

Fryzura i makijaż :



*Pokój FabiNy*
N- (Wchodzi.)
F- (Odwraca się.) WoW. Wyglądasz...
N- (Podchodzi do Niego.) Wiem. Głupkowato. Fryzura zła, makijaż.
F- Nie. Chodziło Mi o to, że pięknie.
N- Wyglądam pięknie?
F- Jak zawsze.
N- (Uśmiecha się.)
F- (Włącza muzykę.) Zatańczysz? (kłania się.)
N- (Śmieje się.) Z Tobą zawsze.
(Tańczą. Fabian wyłącza muzykę.)
F- Wiesz, że Was kocham.
N- My CIebie też.
(Całują się, a dalej..... każdy już pewnie wie. xDD . )
**Rano**
*Pokój FabiNy*
(Fabian'a nie Ma.)
N- (Budzi się i przeciąga ziewając.) Fabian? Halo... Fabian jesteś tu?
<NINA WYGLĄDA TAK : 


F- (Wchodzi ze śniadaniem na tacy.)
N- Śniadanie do łóżka? Ty chyba na prawdę Jesteś głupi.
F- Jestem gamoniem?
N- Ale Moim gamoniem. (całuje Namiętnie Fabian'a.) A więc co jest?
F- Truskawki w czekoladzie, pire ziemiaczne, kanapki, grzanki z serem, ciepła herbatka.
N- Ja tego wszystkiego nie zjem!
F- Przekonamy się? (siada przy Ninie, zaczyna Ją karmić.)
N- Fabian Ja już na serio nie mogę.
F- No, ale chociaż tą truskweczkę zjedz. Kto wie. Może jest to najlepsza truskawka na Ziemi, a Ty Jej nawet nie spróbujesz.
N- Okej na pół. (bierze gryza, a drugą połowę daje Fabian'owi.) Miałeś rację. To najlepsza truskawka na Ziemi.
(Pocałowali się.)
F- Kocham Was.
N- Już to mówiłeś.
(Całują się.)



Buziaczki . xoxo .
Julie_HoA .. < MakaPaka . < 3 . ! >

7 komentarzy: