czwartek, 16 sierpnia 2012

Scenariusz cz. 1 2 i 3

Hejka czas na scenariusze


Nina:Wszyscy są już dorośli
Fabian:No szkoła skończona
Patrishia:Victor nie żyje.Byłam w gabinecie i jest nie żywy
Trudy:(Upadają jej talerze)
Nina:Jak to
Trudy:Fabian dzwoń po pogotowie
(Fabian dzwoni)
(Pogotowie zabiera Victora)
Trudy co teraz będzie??
Nina:Nie wiem
Amber:(płacze)
Nina:Ty płaczesz
Amber:Nie będzie szpilki
(Nina przytula Amber)
Fabian:Patrzcie testament
Trudy:O ja nie mogę
Amber:Co piszę
Fabian:Oznajmiam że przypisuję dom Anubisa na Nine Martin i na Fabiana Ruttera
Szkołę przypisuję na Patrishie Willialioms Amber Milignton i Alfreda Luis


Cz.2

(Po pogrzebie Victora)
Nina:Trudy przykro mi
Trudy:Ale co?
Fabian:Mamy coś dla ciebie?
Trudy:Ale co?
Nina:Mamy dla ciebie nowy dom?
Trudy:Co!!!!
Nina:Ale jeśli nie chcesz to powiedz
Trudy:Oczywiśćie że nie chcę
Alfie:Jeeest cieszę się że zostajesz
Trudy:Naleśniki dla każdego
Wszyscy:Tak
Nina:Fabian kocham cię
Fabian:Ja też
Nina:Muszę coś ogłosić
Fabian:Będziemy podzieleni na pokoje
Nina:Na dole nikt nie będzie miał pokoju
Nina:A więc mówie rozspiske
-W moim pokoju i Amber będzie mieszkał Fabian i Alfie.Alfie będzie spał z Amber a ja z Fabianem
-W pokoju Joy Mary i  Patrishi będą miezkali Mick Jerom i Eddie.
Eddie będzie spał z Patrishią.Jerom z Marą. A Mick z Joy.
Fabian:Podoba wam się??
Wszyscy:Tak
Trudy:Naleśniki
Alfie:Nareszcie
(Jedzą)
Amber:Mamy tyle zgłoszeń do szkoły.
Alfie:Mam list kto jest nowym dyrektorem szkoły
(Amber otwiera)
Amber:Nowym dyrektorem szkoły zostaje...??


Cz.3

Nina:No mów
Amber:Eddie Miller
Eddie:Co?
Patrishia:Kotku ty zostajesz po swoim tacie
Eddie:Ale ja nie umiem
Nina:Poradzisz sobie
(Patrishia przytula Eddiego)
Amber:Tu jest napisane że jesteśmy zaproseni na absolwentów
Mara:Kiedy?
Amber:Dziś
(Po paru godzinach wychodzą dziewczyny)

Sukienki dziewczyn



Suknia Niny



Suknia Amber



Suknia Patrishi



Suknia Mary



Suknia Joy





Chłopcy:O mój Boże
Dziewczyny:To idzmemy
Pan Sweet:Witam Absolwentów naszej szkoły.
Wszyscy:Witamy
 Pan Sweet:Na początrk chciałem ogłościć nowego dyrektora szkoły.
(Amber daje list)
Pan Sweet:Moje miejsce zajmie co??
Eddie:No kto
Pan Sweet:Eddie Miller


radocha6:*









1 komentarz: