czwartek, 2 sierpnia 2012

scenariusz (14) by Fabina

hejka!

znowu mam wenę więc wykańczam ją!

T; Nino chodź na chwilę do holu

N;ok!

T; mamy już nowych uczniów

W; cześć Nina!

N:NIE!!!!!!!!!!!!(UCIEKA DO SALONU I WPADA W OBJĘCIA FABIANA)

F; co się stało?

N; już są....

Nath(an); Nina ładnie to tak przed nami uciekać i... wow czy ty mnie zdradziłaś?

N; my zerwaliśmy na 3 miesiące przed moim odjazdem

Nath; wcale nie!

N; nie kłóć się ze mną bo zaraz zemdleję!

Nath; a to niby czego?!

W; właśnie?!

N; bo..

F; (całuje Ninę) ja im powiem ok?

N; pewnie(wtula się w Fabiana)

F; bo jest w ciąży!

Nath; z którym?!

F; ze mną a co?

Nath; już nieżyjesz!(rzuca się na Fabiana i podbija mu oko)

N; NATHAN!(daje mu z liścia i klęka przy Fabianie) nic ci nie jest?

F; teraz już nic....:)

Ali(cja);czy to jest obrączka?!

N; tak a co?!

F; no właśnie co wy tacy ciekawscy?

W; bo jesteśmy jej przyjaciółmi!

N; ekmh.. kolegami!

W; jak to?!

N; tak to!

W; foch!

N; i dobrze ale macie przekichane bo ja jestem tu właścicielką!

W; co?!

N; tak i ustalam nowe zasady dla nowych uczniów!



a te z kolei będą w następnym scenariuszu



PAPA:)




Nina:)

4 komentarze: