środa, 1 sierpnia 2012

scenariusz (13) by Fabina

hejka!
dodaję następny scenariusz bo mam wenę

BN; dobrze Nino ja już wracam do stanów i powiem Alicji i reszcie bo się dopytywali co u ciebie a i jak pewnie jeszcze nie wiecie oni przyjadą tu i zostaną by się tu uczyć i będą tu mieszkać!

W; CO?

N; nie bo jest nas tu za mało!

BN; no ile was jest?

N; ja Fabian Amber Alfie Patricia Eddie Joy Mick Jerome Mara a z nimi bedzie jeszcze Alicja Nathan Vanessa George i Nathalia to nas będzie razem jeszcze z dziećmi 16 czy 17 osób!

T; nie przesadzaj to nie koniec świata!

N; może? to pewnie przez niedobór magnezu i mój obecny stan...

BN; ty im powiesz czy ja mam to zrobić jak wrócę?

N; uchyl im rąbka tajemnicy ale nie mów o ciąży ok?

BN; ok!

N;papa:(

BN; pa Nino i Fabian proszę uwazaj na nią ok?

F; ok!

2 miesiące później

T; dzisiaj przyjadą jak to mówi Nina "wyrzutki Ameryki i jej życia"

N; niestety

A; a po Ninie coraz bardziej widać ciążę!

F; Faktycznie urósł ci brzuch!

N; no tak!

A; Nino który to miesiąc?

N; 3 a co?

P; a na kiedy masz do ginekologa?

N; na dzisiaj na 11;00 a właśnie Trudy mogłabyś mnie zwolnić z 2 ostatnich lekcji bo idę do lekarza?

T; pewnie!

F; to i mnie bo ja muszę przy tym być!

N; nie skarbie ty zostań bo ja materiału nie ogarnę będziesz mi potem tłumaczył!

F; ale.. no dobrze!

u ginekologa

L; jest pani zdrowa a dziecko rozwija się poprawnie zaraz wydrukujemy zdjęcia

N; a czy można by to nagrać? mąż nie lubi oglądać zdjęć i woli to zobaczyć na filmie ale dzisiaj nie mógł przyjść

L; oczywiście już nagrwam o proszę gotowe prosze przyjść za 2 miesiące a ustalimy płeć dziecka

N; dziękuję dowidzenia!

w domu

T; chodźcie coś zobaczyć!

W; co?

N; poprosiłam ginekologa żeby nagrał USG i mam film(puszcza film na DVD)

F; och ono jest śliczne!

N; wiem!

A; musicie zacząć myśleć o wyposarzeniu i Trudy czy można będzie im pokój rozbudować bo się nie pomieszczą?

T; pewnie załatwię to u Victora

A; a ja się dołożę do wyposarzenia w końcu nie macie pieniędzy...

N; Amber... ja dostałam w spadku 50 mld funtów i ty mi mówisz że ja nie mam pieniędzy?

A; ojć... zapomniałam:)

W; HAHA:)



wiem że nie jest długi ale wena się ulotniła i nic na to nie poradzę


PAPA:)


Nina:)


EDIT:)

uwaga wiem że mogę nie mieć racji ale troche mnie wkurzają osoby które kopiują moje pomysły
oczywiście mogę się mylić i jeśli tak jest to poprostu mi to napiszcie w komentarzu :(:(:(



NINA:)

5 komentarzy: